loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

نام فرزند جديد ديويد بکهام ، هارپر سون است.

ديويد بکهام در صفحه فيس بوک اش، نوشت:" من بسيار خوشحالم که اعلام کنم دخترمان، هارپر سون، به دنيا آمده است. وزن او 3 کيلو و 200 گرم است و ساعت 7:55 دقيقه صبح به دنيا آمده است.
حال ويکتوريا هم خوب است و پسرها هم از تولد خواهرشان خيلي خوشحال هستند."

بکهام  شماره مورد علاقه اش، 7 (سون)،  که در اکثر تيم هايي که در آن بازي کرده را به عنوان بخشي از نام فرزند جديد اش انتخاب کرده است.


ديويد بكهام براي فرزند چهارم 6700 يورو خرج كرد!

ستاره انگليسي تيم لس‌آنجلس گالکسي به خاطر تولد فرزند چهارم مجبور به پرداخت هزينه‌ اي سنگين شد.

به نقل از روزنامه نويه ‌زورخرسايتونگ سوئيس، ديويد بکهام که اشتياق زيادي براي داشتن دختر از قبل داشته،‌ يکي از اتاق‌هاي ويلا‌يش را در حومه شهر لس ‌آنجلس به کودک نزديک به تولد، اختصاص داده و براي انتخاب دکور و وسايل خاص آن، رقمي بالغ بر 6700 يورو، خرج کرده است.

در اين ارتباط بازيکن 36 ساله پيشين منچستريونايتد انگليس، رئال‌ مادريد اسپانيا و آ.ث‌ ميلان ايتاليا که از 4 سال قبل عضو گالکسي است به يکي از دوستان اش گفته است: آن قدر شيفته تولد دخترم هستم و لحظه‌ شماري مي‌کنم که بازهم دوست دارم وسايل ديگري را خريداري کنم.

براساس اين گزارش وي رقم فوق را صرف خريد تخت کودک، لباس و اسباب ‌بازي ‌هاي گوناگون کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سهیل در تاریخ 1348/10/11 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

تبریک میگیم به آقای بکهام آخر صاحب دختر شدشکلک


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 932
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 18,795
  • بازدید کلی : 484,305
  • هک شد