loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

 

دیوید بکهام از منچستر تا رئال مادريد

منچستر يونايتد

ديويد بکهام فوتبال حرفه اي خود را از جوانان منچستر آغاز مي کند چند ماه پس از حضور او در تيم جوانان منچستر يونايتد وي براي بازي در جام اتحاديه انگليس به تيم بزرگسالان دعوت شد. هر چند در اولين حضورش در تيم بزرگسالان منچستر يوناتيد نيمکت نشين بود ولي دو سال و نيم بعد بکهام به همراه تيم بزرگسالان براي اولين بار حضور در ليگ برتر را تجربه کرد. فصل 96/1995 اولين حضور بکهام در ليگ برتر بود.

سرانجام ديويد بکهام دوم آوريل 1995 اولين بازي اش را در ليگ برتر مقابل ليدز يونايتد تجربه کرد و در واقع فصل 96- 95 آغازي بود بر درخشش اين بازيکن در فوتبال انگليس.
ديويد ابتدا در پست هافبک راست مشغول به بازي شد که سابق بر آن پست آندري کانچلسکيس در منچستر محسوب مي شد و گلهاي زيباي خود را از همين جا آغاز کرد. مخصوصاً گل به يادماندني اش در مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاههاي انگليس در مقابل چلسي و اين فصل با قهرماني در دو جام براي شياطين سرخ به پايان رسيد.

فصل 97/1996 دومين فصل حضوروي در ليگ برتر بود. او مشهورترين گل خود را در اين فصل و در مقابل تيم ويمبلدون به ثمر رساند و با ضربه اي زيبا از وسط زمين دروازه ويمبلدون را در سل هارست پارک باز کرد. او اولين حضورش در تيم ملي انگليس را در اول سپتامبر 1996 تجربه کرد و به همراه اين تيم به مصاف مولداوي در کيشنف رفت پيش از آن ديدار، بکهام سابقه بازي در تيم ملي زيرا 21 سال انگليس را در کارنامه خود داشت.

بکهام سال 1997 به همراه منچستر به عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس دست يافت. او بدون شک نقش بسزايي در اين قهرماني ايفا کرد و به عنوان بازيکن برتر انگليس در اين سال برگزيده شد.

بکهام در نخستين بازي فصل 99-1998 منچستر يوناتيد برابر لسترسيتي باز هم منجي شياطين سرخ شد و با گلي زيبا از روي يک ضربه کاشته منچستر را از شکست نجات داد. سال 1999 براي بکهام سالي پر از افتخار بود. قهرماني در ليگ برتر انگليس، قهرماني در جام حذفي و سرانجام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا کلکسيون افتخارات اين بازيکن را کامل کرد. بروکلين فرزند اول ديويد بکهام نيز سال 1999 چشم به جهان گشود و بکهام در اين سال طعم پدرشدن را چشيد.

درگيري هاي بکهام و فرگوسن

سال 2000 آغاز تنش هاي ديويد بکهام و سرآلکس فرگوسن سرمربي منچستر بود. تا جايي که او به فکر جدايي از اولترافورد افتاد اما پس از چندي از تصميم خود صرف نظر کرد تا آينده اي درخشان را در منچستر بسازد، بدون شک بکهام نقش به سزايي در قهرماني شياطين سرخ در فصل 2000 داشت و او به مشهورترين بازيکن تاريخ انگليس تبديل شد.

شوتها، ضربات آزاد و پاسهاي ديدني او حاکي از استعداد سرشار اين بازيکن است. اين فاکتورهاي بکهام همگان را به ياد روزهاي جواني و اوج پل گاسکوئين ديگر بازيکن بزرگ انگليس مي انداخت.

بکهام در فصل 2001 هم آغاز بسيار خوبي در تيم منچستر داشت و دستورات الکس فرگوسن را به خوبي در زمين پياده مي کرد اما پس از کريسمس تيم منچستر فرم ايده آل خود را از دست داد و حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونيخ خاطره تلخي را از اين رقابت ها براي بکهام به جاي گذارد.

بکهام در سال 2001 نقش ارزنده و بسيار موثري در تيم ملي انگليس و همچنين منچستر ايفا کرد. بازي درخشان او مقابل تيم ملي يونان و گل هاي به ياد ماندني اش در منچستر همواره در خاطره ها خواهد ماند. او فصل بسيار پرکاري را پشت سر گذاشت والکس فرگوسن ترجيح داد تا براي جلوگيري از خستگي بيش از حد بکهام او چند بازي آخر را نيمکت نشین باشد. اما بازگشت دوباره بکهام پس از استراحتي کوتاه مدت با مصدمميت شديدش همراه شد و او در بازي مقابل دپورتيو دچار آسيب ديدگي شد.

فصل 2003- 2002 همراه با تولد دومين پسر ديويد بکهام همراه بود. رومئو در سپتامبر2002 متولد شد. در اين فصل بکهام شش گل براي يوناتيد به ثمر رساند و 9بار با پاسهاي اين هافبک ارزشمند منچستر به گل رسيد تا اين تيم جام قهرماني را در اين فصل نصيب خود کند و آرسنال ديگر مدعي جدي اين فصل را پشت سر بگذارد. همراه با قهرماني منچستر در اين فصل ديويد بکهام نيز جايزه بهترين بازيکن سال انگليس را از سوي هواداران فوتبال در اين کشور به خود اختصاص داد.

بکهام در ادامه فصل 2003- 2002 بازي هاي درخشاني از خود در منچستر به نمايش گذاشت اما اين فصل آغاز درگيري هاي جدي او و سرآلکس فرگوسن مربي منچستر بود. بکهام با کوتاه کردن موهايش و تغيير فرم آرايش آن توجه مطبوعات و رسانه هاي ورزشي را به خراشي که بر روي پيشاني اش در اثر پرتاب کفش توسط فرگوسن دررختکن منچستر ايجاد شده بود جلب کرد و شايد همين موضوع بکهام را به جدايي از اين تيم را سخت تر از پيش کرد.

کشمکش ها بين بکهام و فرگي در منچستر همچنان در فصل 2003- 2002 ادامه داشت. در اين فصل بکهام اولين پيشنهاد رسمي را از سوي باشگاه رئال مادريد دريافت کرد، پيشنهاد معادل 35 ميليون پوند.

در مرحله يک چهارم نهايي رقابتهاي ليگ قهرماني اروپا در همان فصل منچستر در اولترافورد ميزبان رئال بود و توانست4 بر3 ميزبان خود را شکست دهد بکهام زننده دو گل شياطين سرخ در اين بازي بود. او با درخشش خود وفاداري اش را به تيم منچستر اثبات کرد. اما پس از آن همچنان پيشنهاد هاي      وسوسه برانگيز باشگاه هاي بزرگ اروپايي ادامه يافت.

رئال مادريد

بارسلونا اولين باشگاهي بود که رسماً درخواست خود را مبني بر تمايل اش جهت جذب ديويد بکهام تقديم منچستر يوناتيد کرد اما در اين بين تنها يک تيم بود که توانست گوي سبقت را براي جذب اين ستاره انگليسي بربايد. در ژوئن سال 2003 ديويد بکهام باعقد يک قرار داد چهار ساله به تيم رئال مادريد قهرمان باشگاههاي اسپانيا پيوست.

منچستر در ابتداي قراردادش با رئال مبلغ 5/17 ميليون پوند بابت فروش بکهام دريافت کرد که اين مبلغ با توجه به حضور بکهام در رقابتهاي ليگ قهرمانان و نمايش او در رئال تا 25 ميليون پوند قابل افزايش بود.

شايد بدون هيچ حرفي بايد گفت که رئال توانسته بود يکي از بهترين خريد هاي خود را انجام داده باشد.

سرانجام بکهام راهي رئال شد و جدايي او از منچستر يوناتيد خلاء بزرگي در خط مياني اين تيم بوجود آورد. سرخپوشان اولترافورد با از دست دادن کاپيتان تيم ملي انگليس شايد توجه بسياري از رسانه ها و محافل ورزشي را که معطوف به بکهام بود از دست دادند. بکهام طي سال هاي حضورش در منچستر در 397 بازي که براي اين تيم انجام داد 86 گل به ثمر رساند.

شروع کار بکهام در رئال با انتقادات زيادي همراه بود. بسياري معتقد بودند که او نمي تواند در تيم رئال شرايط آرماني خود را باز يابد و همانند گذشته بازيهاي خوبي از خود ارائه دهد. اما اين هافبک ارزشمند پاسخ هواداران را به گونه اي ديگر داد و در سه بازي مختلفي که براي رئال به ميدان رفت دو بار گلزني کرد.

هر چند پس از آن ادعايي بر ارتباط نا مشروع بکهام علاوه بر زندگي خصوصي بر فوتبال او تاثير زيادي گذاشت فصلي که بکهام به همراه رئال بدون کسب هيچ عنواني پشت سر گذاشت. فصل 2005- 2004 نيز ديويد موفق به کسب مقامي به همراه رئال نشد.


لس آنجلس گالکسي

 

ديويد تصميم به پيوستن به تيم گالکسي لس آنجلس با قرادادي 5 ساله و رقم 250 ميليون دلار در ژانويه سال 2007 درحالي که 6 ماه به پايان قراردادش با رئال مانده بود گرفت .
وي هم اکنون در اين تيم با پيراهن شماره 23 و بازوبند کاپيتاني مشغول بازي مي باشد.

    سابقه ملي


ديويد بکهام بهترين بازيکن دنيا در زدن ضربات ازاد محسوب مي‌ شود و از پاس هاي فوق العاده‌اي نيز برخوردار است. او در سال 1999در جام قهرمانان اروپا با تيم منچستر يونايتد مقابل بايرن مونيخ به قهرماني رسيد در اين بازي که با نتيجه 2بر1 به پايان رسيد او دو پاس گل داد و بهترين بازيکن ميدان بود.

گلن هادل سرمربي وقت تيم ملي انگليس بکهام را براي حضور در رقابتهاي جام جهاني 1998 فرانسه دعوت کرد. او در دو بازي نخست انگليس نيمکت نشين بود. اما در سومين بازي تيم ملي انگليس مقابل کلمبيا به ميدان رفت و گلي زيبا روي يک ضربه آزاد در اين ديدار به ثمر رساند.

در جام جهاني 1998 فرانسه و ديدار انگليس و آرژانتين درگيري بکهام با ديگو سيمونه منجر به اخراج اين بازيکن شد و شايد همين امر نقشه زيادي در شکست تيم ملي انگليس در اين بازي حيثيتي داشت. اما بکهام همچنان به پيشرفت ادامه داد و درخشش او در سال 1999 وي را در کنار ريوالدو کانديداي دريافت عنوان بهترين بازيکن اروپا وجهان کرد.

در نوامبر سال 2000 پيتر تيلور سرمربي وقت تيم ملي انگليس بازوبند کاپيتاني را براي اولين بار در بازي دوستانه انگليس مقابل ايتاليا بر بازوي ديويد بکهام بست. پس از بازنشستگي آلن شيرر و به دنبال او توني آدامز حالا نوبت به ديويد رسيده بود تا در داخل زمين هدايت بازيکنان تيم ملي انگليس را بر عهده بگيريد.

اسون گوران اريکسون نيز در اولين حضورش به عنوان سرمربي جديد تيم ملي انگليس در يک بازي دوستانه در استاديوم ويلا پارک به مصاف اسپانيا رفت و سه بر صفر حريف خود را مغلوب کرد.
بکهام در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2002 عنوان کاپيتاني خود را در تيم ملي انگليس حفظ کرد در ماه مارس سال 2001 انگليس در آنفيلد ميزبان فنلاند بود و کاپيتان بکهام اولين گل ملي خود را براي انگليس در همين بازي به ثمر رساند که منجر به پيروزي 2 بر 1 انگليسي ها بر فنلاند شد.

عناوين و جايزه هاي ورزشي

اختصاصي

بازيکن جوان سال ( 1997 ).
بازي در تيم منتخب ستارگان جهان ( 1998 ).
کانديد بهترين بازيکن سال جهان ( 1999 ).
بهترين بازيکن سال اروپا ( 1999 ).
کانديد بهترين بازيکن سال اروپا و جهان ( 2001 ).
بازيکن سال جهان از نگاه بي بي سي ( 2001 ).

باشگاهي

منچستر يونايتد

قهرماني ليگ برتر : 96-1995 , 97-1996 , 99-1998 , 00-1999 , 01-2000 , 03-2002.
قهرماني جام اتحاديه : 1996 , 1999.
قهرماني جام باشگاه هاي اروپا : 99-1998.
قهرماني سوپر جام اروپا : 1999.
قهرماني جام بين قاره اي : 1999.
قهرماني جام حذفي انگلستان : 1993 , 1994 , 1996 , 1997.
قهرماني با تيم جوانان : 1992.

رئال مادريد

قهرماني ليگ برتر : 07-2006.
قهرماني جام حذفي اسپانيا : 2003.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kiamax در تاریخ 1348/10/11 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

فروش ویژه ساکس و وی پی ان
با ما مکاتبه کنید
mask-online@yahoo.com
kiamax.online@yahoo.com
maskonline.tk

این نظر توسط manoto TV در تاریخ 1348/10/11 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض ادب

از شما دعوت میکنیم از آرشیو مستندهای پخش شده از شبکه من و تو دیدن فرمایید.

www.manotoDVD.com
www.TVmostanad.com

مدیر روابط عمومی آرشیو شبکه من و تو 2

این نظر توسط Amin در تاریخ 1348/10/11 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم

چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟
برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن
http://s48.tinylink.ir
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم
کارش این جوریه که یه سری بنر تبلیغاتی بهت میده اونا رو میزاری تو وبلاگت وهر کس که رو اونا کلیک کنه سایت برای شما مبلغی در نظر میگیره 500 تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی و تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده
شما هم امتحان کنید
منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی
ممنون عزیزم
نحوه شروع به کار و ثبت نام
http://mahshid.dxd.ir/


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 18,798
  • بازدید کلی : 484,308
  • هک شد