loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن
دیوید بکهام دستمزد نجومی 800 هزار یورویی خود در ماه را از شرکت سرمایه گذاری قطر می گیرد.
به نقل از سوك، شرکت سرمایه گذاری قطری که توسط نخست وزیر قطر اداره می شود، مالک جدید باشگاه پاری سن ژرمن است و با خریدن دیوید بکهام سعی دارند توجه جهانیان را به سمت تیم شان جلب کنند.
شرکت قطری، پیمانکار اصلی منابع گازی مشترک ایران و قطر(در پارس جنوبي) است که سالانه بیش از 150 میلیارد دلار درآمد زایی دارد. رقمی که 10 برابر درآمد ایران از این سفره گازی مشترک است.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1348/10/11 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خوبي داري مطالبت واقعا خوب بود موفق باشي من هم يک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطيفه و اس ام اس ساختمش حتما بيا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطيفه و اس ام اس) لينک کن بعد بيا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لينک" وبلاگتو ارسال کن

يا که بنر من از داخل وبلاگم برداشته و داخل وبلاگت بزار بعد بيا و بنر يا لينکتو به من بگو تا در وبلاگم بگذارم

موفق باشي

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

ببخشید لینکتون پاک شده بود.درست شد.


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 4,059
  • بازدید سال : 22,089
  • بازدید کلی : 487,599
  • هک شد