loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

يك وجه بزرگ قرارداد 5 ساله 250 ميليون دلاري اين بازيكن تكنيكي و سرسخت سابق منچستريونايتد و رئال مادريد با گالكسي مسائل تبليغاتي و مشاركت او در فعاليت ‌هايي متعدد در اين ارتباط و بازي كردن اش در تيزرهاي تلويزيوني يا فيلم‌هاي كوتاه معرفي ‌كننده كالاها و شركاي گالكسي بوده است،

هرچند پس از بازگشت بكهام او قادر به ادامه دادن اين روند خواهد بود، اما او بيش از هر چيزي جام جهاني نوزدهم و حضور در آن را مي ‌خواست و حتي آن قدر دل اش مي خواست كه مثل معدودي از ياران اش در تيم ملي انگليس گمان مي ‌كرد مي‌توان اين جام را فتح كرد و به اوج رسيد.


مدتي نه ‌چندان طولاني پس از پاره شدن تاندون آشيل پاي ديويد بكهام و انجام عمل جراحي روي هافبك انگليسي و قرضي‌ تيم فوتبال ميلان و از دست رفتن امكان حضور او در چهارمين جام جهاني عمرش، وي آب‌ درماني و فيزيوتراپي خود را شروع كرد و اميدوار است تمرين‌هاي عادي خود را شروع کرده و از نو در مسابقه‌ ها شركت كند.

به نقل از سايت  SKY ؛ در آن صورت وي قادر خواهد بود در 8 مسابقه آخر تيم باشگاهي ‌اش ـ گالكسي ـ در اين فصل ليگ حرفه ‌اي فوتبال آمريكا (MLS) حضور يابد و در صورت صعود اين تيم متعلق به شهر لس ‌آنجلس به مرحله پلي‌ آف، در اين مرحله نيز گالكسي را همراهي كند.


اين كه آينده او با تيم ملي انگليس چه خواهد بود به كلي نامعلوم و وابسته به اين است كه فابيو كاپلو، سرمربي ايتاليايي اين تيم براي پيكارهاي يورو 2012 مي‌خواهد اغلب به جوان‌‌ترها ميدان بدهد يا با انگيزه كسب مقام و عنوان در اين عرصه نيز از پرتجربه‌ ترها سود بجويد.


به نظر مي‌رسد ميلان به رغم كوتاه شدن دومين حضور قرضي بكهام در اين باشگاه وي را براي سومين حضور موقتي او در سن‌سيرو كه در ژانويه تا مي 2011 خواهد بود، بخواهد و بنابر اين گذاشته شده كه بكهام 2 سال باقيمانده از مدت قراردادش با گالكسي را نيز پر كند و به آن پايبند باشد.

بروس اره‌ نا، سرمربي گالكسي نيز حمايت كامل اين باشگاه از بكهام در راه بازيابي سلامتش و صبر گالكسي براي رجعت وي را اعلام كرده است.


اين حرف‌ها در شرايطي گفته مي‌شود كه بكهام فصل پيش در مرحله نخست ليگ، بيشتر از 11 بازي براي گالكسي انجام نداد و فزون ‌تر از 2 گل و 3 پاس گل را هم به ثبت نرسانده اما بكهام كه در مسابقه ميلان با كيه ‌وو در ليگ ايتاليا بدون برخورد با بازيكني دچار اين عارضه شد تا 6 ماه حاشيه ‌نشين شود، بعد از عمل جراحي و شروع فيزيوتراپي ‌اش مثل معمول با اميدواري فراوان راجع به بازگشت اش به صحنه‌هاي فوتبال سخن گفته است.


بكهام كه عمل جراحي روي او توسط پزشكي متخصص به نام ساكاري اوراوا در فنلاند انجام شد، مي‌گويد: «در اين چند هفته، اغلب احساسي مثبت داشته ‌ام و در انتظار شروع جدي روند رجعتم به ميدان‌هاي اين ورزش هستم، طرح‌ها و برنامه‌هايي را براي بازسازي و تقويت تاندون پاره شده به من داده‌اند كه اجراي قدم به قدم آن شروع شده و طبعا زمان مي‌ برد. در اين ميان وظيفه خود مي‌دانم از گروه‌هاي معالج خود و همچنين تمامي اهالي فوتبال و دوستداران اين ورزش كه در اين مدت با من ابراز همدردي كردند، تشكر كنم.»

اعلام همدردي با او بيشتر به اين خاطر بوده كه جام جهاني بعدي‌ براي بكهام متصور نيست مگر اين كه معتقد باشيم او در جام جهاني 2014 برزيل با 39 سال سن مورد توجه و گزينش مربيان وقت تيم ملي انگليس قرار خواهد گرفت! و منوط به اين است كه انگليس در آن سال ابتدا از مرحله مقدماتي بالا بيايد و به برزيل 2014 برسد.

با اين اوصاف، غيبت در جام 2010 پس از حضور خبرساز در جام‌هاي 98، 2002 و 2006 كه نرخ وي را بسيار بالاتر برد، يك لطمه آشكار اقتصادي به بكهام نيز كه مي‌توانست از طريق حضور در آفريقاي جنوبي و مشاركت در برنامه‌هاي تبليغاتي اين امر، بهره بزرگ جديدي را به جيب بزند و سپس همين مساله را ضميمه ادامه حضورش در باشگاه گالكسي و تقويت‌ كننده روند شركت اش در ليگ آمريكا و كارهاي تبليغاتي اين مسابقه‌ها كند.

اما از نگاهي ديگر مصدوميت شديد بكهام شروعي گريزناپذير بر پايان حضور يكي از تبليغاتي ‌ترين و معروف ‌ترين فوتباليست‌هاي تاريخ اين ورزش در صحنه مسابقه‌هاي آن است.

درست است كه او بازمي ‌گردد و حداقل 2 سال ديگر بازي خواهد كرد و حتي در مقدماتي جام ملت‌هاي اروپا 2012 احتمالا انگليس را همراهي خواهد كرد، اما او و وابستگان اش بايد بپذيرند كه وي به سوي نقطه پايان حضورش در فوتبال به حركت درآمده و واقعه اخير مقدمه‌ اي بر يك پايان گريزناپذير براي فوتباليستي است كه از نقطه نظر كار تبليغاتي هيچ كس و حتي په‌ له برزيلي و فرانس بكن باوئر آلماني از نسل گذشته با او برابري نكرده‌اند و كريستيانو رونالدوي پرتغالي و ليونل مسي آرژانتيني از نسل جديد نيز همين طور.


بکهام در حساس ترين روزهاي فصل ، از کاپلو بابت رفتارش انتقاد نمي کند و او را يکي از بهترين مربيان دوران فوتبالش مي داد ، هر چند در اين لحظات لحن او سردتر از هميشه است.

"از کاپلو انتقاد نمي کنم ، چون به عنوان مربي و انسان ، احترام زيادي براي او قائلم. او افتخارات زيادي به دست آورده و بر روي نيمکت همه ي تيمهاي قبلي هم ، کنترل همه مسائل را در اختيار داشته است . او يکي از بهترين مربياني است که داشته ام "

بکهام  آمادگي فوق العاده هفته هاي اخير را به دليل استراحت اجباري ميانه فصل مي داند.
 "وقتي  با تيم تمرين نمي کردم ، وقتم را در کنار خانواده ام مي گذراندم .

 اين وضعيتي بود که قبلا هرگز تجربه نکرده بودم . در روزهايي که بازيکنان در اردوي تيم ملي بودند  ، من استراحت مي کردم . شايد به همين دليل است که اين قدر شادابم . به علاوه با اعتماد به نفس بالايي بازي مي کنم . هميشه با اطمينان بازي مي کردم ولي شش ماه پيش آن را از دست داده بودم حالا دوباره آن را به دست آورده ام و از بازي کردن لذت مي برم .براي بازي يکشنبه نمي توانم صبر کنم ."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,234
  • بازدید ماه : 3,733
  • بازدید سال : 21,763
  • بازدید کلی : 487,273
  • هک شد