loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

 

ويکتوريا بکهام که يک طراح هنري است، اين بار براي همسرش يک خودور طراحي کرد.به نقل از مانسترز اند کريتيکز، ويکتوريا بکهام، همسر فوتباليست مشهور ديويد بکهام را معمولاً از روي طراحي کيف، چمدان و برخي لباس هاي منحصر به فردش مي شناسند، اما اين بار وي دست به کار شد و يک لندرور براي همسرش ديويد طراحي کرد.

اين خودرو "لندرور سري ويژه ويکتوريا بکهام ايووک" نام دارد و در پکن توليد شده است.نخستين مدل از اين خودرو روز گذشته (22 آوريل) در کارخانه ي رنجروور در پايتخت چين توليد شد و قيمت آن به 79 هزار و 995 پوند مي رسد.

ويکتوريا تاکيد کرد که در طراحي اين خودرو به سليقه همسرش ديويد و شخصيت فوتبالي وي رجوع کرده و بر همين اساس آن را طراحي کرده است.
وي خاطرنشان کرد: سعي کردم خودرويي طراحي کنم که به من و همسرم هنگام رانندگي احساس خوبي بدهد و اميدوارم که هر کس اين مدل را خريداري مي کند هم از آن لذت ببرد.
از اين خودرو فقط قرار است 200 دستگاه توليد شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

با تبادل لینک موافقی اگه موافقی من رو لینک کن بعد بگو تا با هر اسمی که دوست داشتی لینک کنم راستی کد بنرت رو هم بده
پاسخ : نظراتتون رو چک کنید...با تشکر


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 489
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,566
  • بازدید ماه : 4,065
  • بازدید سال : 22,095
  • بازدید کلی : 487,605
  • هک شد