loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

برای دانلود ویدئوی تبلیغ دیوید بکهام برای آدیداس به همراه زیدان و جرارد به لینک زیر بروید:

http://www.mediafire.com/download.php?r06ro76r2vx9806

پسورد فایل: www.footballbest.blogsky.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aLIZIRAEE در تاریخ 1348/10/11 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

تاپیک طراحی بنر راه اندازی شد
پاسخ : با تشکر.....میام پیشتون.

این نظر توسط hossein در تاریخ 1348/10/11 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز اگر دوست داشتین مارا با عنوان **دنیای عکس** لینک کنید بعدا به ما خبر دهید که ما شما را با چه چیزی لینک کنیم
پاسخ : با تشکر از تمایل شما....ما مایل به تبادل لینک نیستیم...با تشکر

این نظر توسط aLIZIRAEE در تاریخ 1348/10/11 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

واقعا کارت بیسته حتما جبران می کنم

واقعا کارت عالی بود راستی یک پیشنهاد دارم نظرت چیه برای انجمن تی ان تی کد بنر یا لوگو بسازی نظرت رو بهم بگو اون انجمن مال خودم و تی ان تی هست اگه کمکمون کنی یک قالب انجمن اختصای برات رو به راه می کنیم
پاسخ : باشه بهت خبر میدم..

این نظر توسط FCBFans در تاریخ 1348/10/11 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی
شما هم لینک شدی
آنتی ویروس من هم نود32 هست
ولی قالب شما واسه من خوب بالا میاد و مشکلی نداره
پاسخ : با تشکر از اینکه جواب سوالمون رو دادید....

این نظر توسط FCBFans در تاریخ 1348/10/11 و 3:28 دقیقه ارسال شده است

سلام . مایل به تبادل لینک با شما هستم .
سایت خبری باشگاه بارسلونا
www.FcBarcelonaFans.rzb.ir
بهم اطلاع بدید.
پاسخ : حتما...نظراتتون رو چک کنید...

این نظر توسط aLIZIRAEE در تاریخ 1348/10/11 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
آره می خواهم یکی برای سایت خبرگزاری لیگ جزیره که منو بهترین اسپانسرش معرفی کرد برای صفحه ی اولش

و دیگری برای سایت استقلال ممی خواستم که در همون اندازه باشه فقط برای سیتی

خوب من گفتم سرت شلوغه نیومدم بهت بگم ولی اگه تونستی انجامش بده ممنون می شه

جبران هم می کنم
پاسخ : باشه بهت خبر میدم....نظراتت رو چک کن.


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,367
  • بازدید ماه : 3,866
  • بازدید سال : 21,896
  • بازدید کلی : 487,406
  • هک شد