loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

 

ديويـــد بــــكهام در كنفرانس خبري كه براي معرفي رسمي او ترتيب داده شده بود صحبت هايش را با زبان ايتاليايي آغاز كرد تا از همين بدو ورود به سوژه خبري مناسبي تبديل شود؛ «بايد مرا به خاطر اطلاعات كمي كه از زبان ايتاليايي دارم ببخشيد. من به اين كشور خيلي علاقه دارم و خوشحالم كه امشب اين جا هستم!»

بكهام از اين جا به بعد ديگر نتوانست به زبان ميزبانان اش صحبت كند و مجبور شد بقيه حرف هايش را به زبان مادري خود بزند. او از رسيدن به آرزوي بزرگش با پيوستن به ميلان حرف زد: «آدريانو گالياني پيشنهاد بسيار خوبي به من داد و نتوانستم مقابل آن مقاومت كنم.»

بكهام رسما به عنوان بازيكن جديد ميلان معرفي شده بود اما تا آغاز موعد نقل و انتقالات زمستاني در ژانويه نمي توانست براي اين تيم به ميدان برود. آمبروزيني، زامبروتا، امرسون، فلاميني، گتوزو، نستا، بوريلو و سندروس از جمله مصدومان ميلان بودند و آنچلوتي اگر مي توانست بدون فوت وقت زودتر از ژانويه بكهام را به ميدان مي فرستاد.

 بكهام افزود: «مي دانم كه آن ها در وضعيت بدي گرفتار شده اند چرا كه بازيهاي چند هفته اخير آن ها را دنبال كرده ام. اگر مي توانستم فورا براي آنها بازي كنم خوب مي شد. دوست دارم بتوانم به اين تيم ياري برسانم و سطح بازي آنها را در حد خودم بالا ببرم. با ورود هر بازيكن تازه در هر تيمي اين اتفاق مي افتد. قصد ايجاد اخلال در تيم يا به هم زدن يكپارچگي آن ها را هم ندارم. من آدمي هستم كه از فوتبال و سخت كوشي در تمرينات لذت ميبرم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 722
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,799
  • بازدید ماه : 4,298
  • بازدید سال : 22,328
  • بازدید کلی : 487,838
  • هک شد