loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ستاره تيم لس آنجلس گالاکسي اعلام کرد مي خواهد عضو تيم فوتبال المپيک بريتانيا باشد البته او ترجيح مي دهد به عنوان بازيکن در اين تيم حضور داشته باشد تا به عنوان مربي
ديويد بکهام اعلام کرد افتخار مي کند براي تيم فوتبال المپيک بريتانيا در رقابت هاي سال آينده المپيک به ميدان برود.

تيم فوتبال هر کشور در رقابت هاي المپيک شامل بازيکن هاي زير 23 سال است اما هر تيم مي تواند 3 بازيکن بزرگسال نيز در اختيار داشته باشد و بکهام 36 ساله که 115 بازي ملي براي تيم ملي انگليس انجام داده خوشحال مي شود در اين رقابت ها عضو تيم ملي کشورش باشد.

بکهام در گفتگو با بي بي سي مي گويد :" بسيار خوشحال مي شوم در تيم المپيک انگليس بازي کنم. البته هنوز تا رسيدن به اين رقابت ها و انتخاب بازيکن زمان زيادي باقي مانده است."
بکهام همچنين اعلام کرد ترجيح مي دهد در اين تيم بازيکن باشد تا اين که به عنوان مربي در خدمت تيم باشد.


"هنوز 13 ماه تا آغاز بازي ها باقي مانده و نظرات مربيان ممکن است هر لحظه تغيير کند اما من خوشحال مي شوم به عنوان بازيکن در اين رقابت ها شرکت کنم.مطمئنا به عنوان بازيکن بيشتر مي توانم موثر باشم تا به عنوان مربي. هنوز وقتي فوتبال بازي مي کنم احساس مي کنم 21 سال دارم."

ستاره لس آنجلس گلکسي در صحبت هايي اعلام کرد که تمايل زيادي دارد که به عنوان بازيکن در المپيک 2012 لندن حاضر باشد.


ديويد بکهام، ستاره خط مياني انگليسي تمايل اش را براي بازي کردن در رقابت هاي المپيک 2012 لندن ابراز کرد.

بکهام در گفت و گو با تورنتوستار گفت:« دوست دارم تا به عنوان يک بازيکن در المپيک حاضر باشم ولي بايد منتظر بمانيم و ببينيم که چه خواهد شد. هنوز يک سال ديگر تا آغاز اين رقابت ها زمان باقي است و من در حال لذت بردن از ديدارهاي باقي مانده اين فصل هستم. »

ستاره سابق يونايتد درمورد آينده اش نيز صحبت کرد. قرارداد کنوني بکهام با گلکسي در پايان رقابت هاي اين فصل به اتمام مي رسد و او معتقد است که ممکن است در ام.ال.اس بماند.

بکهام ادامه داد:« من هيچ تصميمي نگرفته ام که در پايان رقابتهاي اين فصل به کجا بروم.فکر مي کنم که مهمترين نکته در حال حاضر اين است که برروي بازي ام تمرکز کنم. من احساس آمادگي مي کنم و در بازي ها عملکرد خوبي دارم. خودم اين حس را دارم. پس بايد به همين روند ادامه دهم و در طول ماه هاي بعد بايد ببينيم که چه خواهد شد.»

بکهام ادامه داد که هنوز از بازي فوتبال لذت مي برد:« من هنوز فوتبال را مثل زماني که 21 ساله بودم، دوست دارم  و هنوز احساس مي کنم که آماده ام.من مراقب خودم هستم ، پس دليلي براي متوقف شدن نيست.»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الياس در تاریخ 1348/10/11 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد وب خوبي داري
من از هواداران دیوید بکهام هستم.

آدرس سايتم : www.news110.ir

درصورتي از سايت خبري راضي بودين ممنون
ميشم روي
+1
کليک کنيد
-----------------
ضمنا" ممنون ميشم به اين آدرسم يه سر بزني در
صورتي امکان داشت ممنون ميشم از
سيستم خبرخوان تو وبتون استفاده کنين
www.news110.ir/news




کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,290
  • بازدید ماه : 3,789
  • بازدید سال : 21,819
  • بازدید کلی : 487,329
  • هک شد