loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


پاتو، ستاره جوان برزيلي در صحبت هايي احتمال انتقالش به چلسي را رد نمي کند و انتظار مي رود که تيم آبي پوش لندني ، مقصد بعدي ستاره روسونري باشد.


سران چلسي تابستان گذشته نيز براي خريداري او وارد عمل شدند و نام پاتو در صدر ليست خريد تابستاني پيش روي چلسي قرار دارد و رومن آبراموويچ آماده است تا با پرداخت 50 ميليون پوند براي جذب او وارد عمل شود.

پاتو نيز درگفتگويي اختصاصي با گل دات کام گفت:« من فوتبال انگليس و فوتبال تيم چلسي را با دقت دنبال مي کنم.من لندن را بسيار دوست دارم.»

تابستان گذشته سران چلسي براي خريداري پاتو وارد عمل شدند و البته پيشنهاد 38 ميليون پوندي آن ها از سوي روسونري رد شد ولي آن ها هنوز اميد فراواني دارد تا بتواند اين ستاره جوان را به رختکن استمفورد بريج آورده و به عنوان يک زوج ايده آل در کنار ديديه دروگبا وتورس به زمين بفرستد.

به رغم تمامي اين صحبت ها پاتو در ادامه به اين نکته اشاره کرده که تمام تمرکزش را برروي ميلان قرار داده است.

 پاتو در اين رابطه گفت:« درحال حاضر تنها برروي ميلان تمرکز کرده ام. پس از گذشت دو سال از حضور در رختکن اين تيم، از اين بابت بسيارخوشحالم و 100% به زندگي در ايتاليا عادت کرده ام.»

ستاره میلان با اشاره به دو ستاره بزرگ يعني بکهام و رونالدينيو که در رختکن ميلان بودند گفت:« زماني که بچه بودم،هميشه برايم روياي بزرگي بود که در کنار اين دو ستاره به ميدان بروم و هميشه به بازي آن ها توجه مي کردم.

وقتي در کنار بکهام بازي مي کني، مي تواني از بهترين بخش بازي لذت ببري. پاسهاي بلند او ، بهترين پاسهاي دنياست و او هميشه مرا به خوبي در زمين مسابقه مي ديد.»


ستاره میلان که يکي از مهاجمان تيم ملي برزيل است و در کنارنيمار و روبينيو براي وجود به ترکيب اصلي تيم مبارزه مي کند.

پاتو در اين رابطه گفت:« اميدوارم که در جام جهاني به ميدان بروم.من به مربي ام و تصميمات او احترام مي گذارم ولي مطمئنم که اگر به جام جهاني بروم، موثر خواهم بود.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,246
  • بازدید ماه : 3,745
  • بازدید سال : 21,775
  • بازدید کلی : 487,285
  • هک شد