loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

  

ديويد بکهام  با حضور در مقر فدراسيون بين المللي فوتبال در زوريخ، پيشنهاد ميزباني جام جهاني 2018 انگليس را تقديم سپ بلاتر، رئيس فيفا کرد.

به نقل از تايمز آنلاين، بکهام که در سفر به زوريخ از سوي لرد تريسمان، رئيس اتحاديه فوتبال و رئيس کميته پيشنهاد دهنده جام جهاني، اندي آنسن، مدير اجرايي کميته پيشنهاد دهنده و جف تامپسون، نايب رئيس بريتانيايي فيفا، همراهي مي شد، بسته پيشنهادي انگلستان براي ميزباني جام جهاني 2018 را تقديم رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال کرد.

 

 

 

بکهام که پيش از اين از قهرماني انگليس در رقابت‌هاي جام جهاني 2010 و نيز ميزباني اين کشور در رقابت‌هاي جام جهاني 2018 به عنوان بزرگ ترين آرزوهاي خود ياد کرده بود، گفت: من از طرف هواداران فوتبال در انگلستان در اين جا حضور دارم.

فوتبال در خون‌هاي ما جريان دارد و براي من حضور در اين جا يک افتخار محسوب مي شود. از طرف تيم پيشنهاد دهنده، هواداران و تيم فوتبال انگلستان کتاب پيشنهادي را تقديم فيفا مي کنم.

بلاتر هم با اشاره به اين که ديويد کامرون، نخست وزير جديد انگلستان، شخصا در خصوص ميزباني انگلستان با او تماس گرفته است، اظهار داشت: روز گذشته نخست وزير جديد با من تماس گرفت و نه تنها از عزم جدي انگليس براي ميزباني جام جهاني 2018 به من گفت بلکه عنوان کرد از برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني 2010 هم حمايت به عمل خواهد آورد.

فيفا نظر نهايي خود براي انتخاب ميزبان جام جهاني 2018 را در تاريخ دوم دسامبر (11 آذر) اعلام خواهد کرد. کشورهاي روسيه، اسپانيا و پرتغال (مشترک)، و هلند و بلژيک (مشترک) هم خواستار ميزباني اين رقابت‌ها هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,183
  • بازدید ماه : 3,682
  • بازدید سال : 21,712
  • بازدید کلی : 487,222
  • هک شد