loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


به نقل از روزنامه ايندپنديت، ديويد بكهام اظهار داشت : من و خانواده ‌ام پنج ‌سال است كه در آمريكا هستيم. از زندگي در لس ‌آنجلس راضي و خوشحاليم. دليلي وجود ندارد كه به ليگ برتر به منظور بازي كردن بازگردم.

ستاره 36 ساله كه در گذشته براي منچستريونايتد در ليگ برتر كشورش سال‌ ها بازي كرد و افتخار آفريد، افزود : ما كشورمان را دوست داريم. دل ما هم برايش تنگ مي شود، ولي اين به معناي حضورم در انگليس براي بازي نخواهد بود.

وي كه علاوه بر يونايتدي‌ ها، سابقه بازي در رئال ‌مادريد انگليس و آ.ث‌ ميلان ايتاليا را نيز دارد، ادامه داد: از نظر فيزيكي، در شرايطي ايده‌ال هستم. احساس مي‌كنم مي‌‌توانم به فعاليتم به عنوان بازيكن ادامه دهم.

وي در مورد احتمال بازگشتش به تيم ملي انگليس نيز گفت: اكنون 36 سال دارم. خودم دوست دارم در اختيار تيم ملي باشم، ولي اين امر بستگي به نظر مسئولان تيم كشورم دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,698
  • بازدید ماه : 4,197
  • بازدید سال : 22,227
  • بازدید کلی : 487,737
  • هک شد