loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، تایید کرد که این باشگاه مذاکرات برای به خدمت گرفتن دیوید بکهام، هافبک با تجربه ال ای گلکسی را آغاز کرده است.

قرارداد کاپیتان سابق سه شیرها با باشگاه آمریکایی ماه آینده به پایان می رسد و اگرچه او احتمال تمدید قرارداد با این باشگاه را رد نکرده، اخیر اعلام کرد که می داند دو باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتنش هستند.

لئوناردو که از زمان حضور در میلان به خوبی با بکهام آشنایی دارد، در گفتگو با نشریه سان گفت:" بله، ما صحبت های مان را آغاز کردیم. برای رسیدن به توافق به زمان نیاز داریم. باید به توافقی برسیم که برای هر دو طرف مناسب باشد.

من از سوابق او به خوبی آگاه هستم و نیازی نیست کسی آن را به من بگوید. اودر میلان بازی می کرد و من شناخت خوبی از او دارم.

وقتی در مورد بکهام صحت می کنید، در مورد بازیکن بزرگی صحبت می کنیم. قرارداد او به زودی تمام می شود و او باید در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

اگر بکهام تصمیم بگیرد به باشگاه ما بپیوندد، باید از این مسئله خوشحال باشیم. فکر می کنم با توجه به تجربه ای که دارد، هنوز می تواند در زمین مفید باشد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 3,865
  • بازدید سال : 21,895
  • بازدید کلی : 487,405
  • هک شد