loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


در اين تمرين بکهام سه ضربه پنالتي زد که يکي را بيرون فرستاد، دومي به تير خورد و ضربه نهايي اش به گل تبديل شد.

ديويد بکهام، کاپيتان سابق تيم ملي انگليس، با اعضاي تيم نابينايان بريتانيا که براي رقابت هاي پارالمپيک آماده مي شوند، تمرين کرد.

بکهام که به زودي قراردادش با باشگاه گالکسي به پايان مي رسد، احتمالا به زودي به فوتبال اروپا باز خواهد گشت.

او در گفتگو با دليلي تلگراف گفت:" تمرين با اعضاي تيم پارالمپيک تجربه فوق العاده اي بود. تا به حال به بازي کردن با افراد نابينا فکر نکرده بودم. واقعا بازيکنان خوبي در اين تيم داريم.
شخصيت و اراده اي که آن ها نشان دادند، واقعا باعث شد که من از اين که بريتانيايي هستم، احساس غرور کنم."

در اين تمرين بکهام سه ضربه پنالتي زد که يکي را بيرون فرستاد، دومي به تير خورد و ضربه نهايي اش به گل تبديل شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ehsan در تاریخ 1348/10/11 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی من هم یک وبسایت دارم برای پرسپولیس اگه دوستداری با هم کار کنیم به من خبر بده . واقعا وبسایتت قشنگه راستی بکام الان کجا بازی میکنه ؟

بازدید وبت کمه به همین خاططر از مطالبت زیاد استاده نمیشود من یک پیشنهاد دارم شما برای من نویسندگی کن روزی 5 مطلب من هم بنرت را میزارم هم بازدیدت را زیاد میکنم . قبوله ؟


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 3,846
  • بازدید سال : 21,876
  • بازدید کلی : 487,386
  • هک شد