loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد رابرت ژوزف بکهام در دوم مي سال 1975 در ليتون استون لندن چشم به جهان گشود . پدرش "ديويد ادوارد" که در پمپ بنزين کار مي کرد با مادرش "ساندرا پست" که آرايشگر بود در سال 1969 در محله هوکستون در شرق لندن با هم ازدواج کردند و صاحب سه فرزند شدند : لين ، ديويد و جوانا ...

پدر او هميشه آرزو داشت يکي از فرزندانش در رشته هاي ورزشي ، به ويژه فوتبال ، به درجات عالي برسد که اين آرزو در مورد ديويد به حقيقت پيوست.

پدربزرگ ( پدر مادر ) ديويد طرفدار تيم تاتنهام و پدرش طرفدار آرسنال لندن بود ، اما ديويد از همان دوران کودکي طرفدار منچستر بود و هميشه با شال گردن و کلاه منچستر در لندن به مدرسه مي رفت و به اين خاطر دعوا و کتک کاري زيادي در مدرسه برپا مي شد.

او بارها بدون اجازه والدين سوار ترن شده و به منچستر مي رفت تا از نزديک شاهد تمرين هاي تيم منچستر باشد . وي عاشق "سرالکس فرگوسن" بود ؛ چرا که در 13 سالگي به ديويد يک خودنويس هديه داده بود که هنوز هم آن را دارد . پدرش از آن جا که دوست داشت ديويد فوتباليست شود و علاقه شديد پسرش به منچستر را ديد ، او را به باشگاه نونهالان منچستر فرستاد تا اين که پله هاي ترقي را يکي پس از ديگري طي کند .

او چند سال است که يکي از ستارگان تيم ملقب به کهکشاني رئال مادريد است و هنوز هم در هنر اصلي اش يعني ارسال سانتر و زدن ضربه هاي ايستگاهي منحصر به فرد است . بکهام طبق ادعاي مجله فوربز با درآمدي معادل 87 ميليون پوند، ثروتمندترين فوتباليست جهان به حساب مي آيد. بکهام در رده بندي نهايي پولدارترين افراد جهان در رده 40  قرار دارد.

وي در حال حاضربه زندگي خانوادگي ، فرزندان و همسرش توجه زيادي دارد و از جمله کساني است که حواشي زيادي پيرامون او شکل مي گيرد .

اما همسر او "ويکتوريا آدامز(بکهام)" خواننده گروه سابق "اسپايس گرلز(Spice Girls)" مي باشد . خيلي ها دوست دارند بدانند او کيست و چه گذشته اي دارد ؛ ويکتوريا در کودکي دختري گوشه گير بود ، اما در جواني مانند شوهرش در زمينه هنر پله هاي ترقي را پيمود . زندگينامه او را بخوانيد :
"ويکتوريا کرولاين آدامز" متولد هفدهم آوريل 1974 است و در "هرتفورد شاير " انگلستان به دنيا آمد .

او يک برادر به نام کريستين و يک خواهر به نام لوئيز دارد . پدر و مادر ويکتوريا ، جکي و توني در کار عمده فروشي محصولات الکتريکي بودند و روزگارشان بد نبود .

ويکتوريا در کودکي به گونه اي عجيب ، تنها بود ؛
با داشتن چنين شخصيتي بعيد به نظر مي رسيد او روزي بتواند به يک ستاره پاپ تبديل شود ، اما او از همان دوران دبستان وارد يک گروه موسيقي شد . وي در نوجواني در مدرسه تئاتر جيسون تحصيل و سپس زندگي در کالج هنر و تئاتر "لين " را تجربه کرد و در دوران کالج ، هنر رقص باله نيز به تجربه هاي او اضافه شد.


اگر چه اولين گروه موسيقي او هرگز به جايي نرسيد ، اما زندگي او ، زماني که تصميم گرفت به آگهي منتشر شده در نشريه استيج پاسخ مثبت دهد ، به کلي دگرگون شد . در آن آگهي از دختران واجد شرايط براي تشکيل يک گروه موسيقي 5 نفره دعوت به همکاري شده بود .

ويکتوريا در آن زمان حتي فکرش را نمي کرد که اين گروه کوچک به "اسپايس گرلز " تبديل شود و چهارچوب موسيقي پاپ دنيا را به لرزه درآورد . نخستين ترانه اين گروه Wannabe که در سال 1996 وارد بازار شد و نخستين آلبوم آنها ، Spice ، بازار فروش محصولات موسيقي را در ايالات متحده و ساير کشورها ، تکان داد.

ويکتوريا و همراهانش اِما ، جري و مِل ها ، آن قدر مشهور شدند که دنياي پاپ را متحول کردند و به توانايي هاي دختران در موسيقي ، معناي ديگري دادند . ( گفتني است جري بعدها همسر پل اسکولز شد ) . آن ها با قطعاتي چون "become" و "life Spice up your " ،سي و پنج ميليون آلبوم خود را در سراسر جهان فروختند و در اين زمينه رکورد تازه اي برجاي گذاشتند .

اما اين "ابر موفقيت " عمر کوتاهي داشت ؛ چرا که بعد از تورهاي جهاني ، فروش ميليون ها آلبوم و حتي توليد يک فيلم به نام "دنياي اسپايس " جري در سال 1998 تصميم گرفت گروه را ترک کند و با اين کار ، ضربه اي جبران ناپذير به پيکره آن وارد کرد.


4 نفر باقي مانده هم بعد از انتشار آلبوم "Forever" در سال 2000 ، تصميم گرفتند از يکديگر جدا شوند و فعاليتهاي خود را به صورت انفرادي ادامه دهند هر چند هيچ کدام از آن ها به صورت انفرادي نتوانستند موفقيت گذشته در قالب گروه Spice Girls را تکرار کنند . ويکتوريا در يکي از دوره هاي استراحت خود ، دل به ديويد بکهام ، ستاره دنياي فوتبال بست و در ماه جولاي سال 1999 با او ازدواج کرد . ثمره اين ازدواج نيز سه فرزند پسر به نام هاي بروکلين ، رومئو و کروز است .

وي در دوران فعاليت انفرادي ، زندگي نامه اي از خود تحت عنوان "ياد گيري پرواز " منتشر کرد . او سپس در سال 2001 نخستين آلبوم انفرادي خود را با عنوان "ويکتوريا بکهام " منتشر ساخت .

در مواقع فراغت نيز از خريد کردن و رسيدگي به امور مربوط به سه خانه ويلايي خود در يورکشاير لذت مي برد . همچنين ويکتوريا بعد از به دنيا آمدن سومين فرزندش تصميم گرفته است تا از خوانندگي و موسيقي کناره گيري کند و فقط به حرفه طراحي مد بپردازد .

او تقريبا دست به همه کاري زده است : شاعر، خواننده، نويسنده، طراح مد، تاجر و بازيگر!.
در سال 2009 مجموع دارايي‌هاي اين زوج ثروتمند به بيش از 130ميليون يورو رسيد!

لقب او شيک است!

کمتر توليد کننده پوشاکي است که ويکتوريا تا به حال لباس هايش را در آن جا امتحان نکرده باشد ؛ گوچي ، پراوا ، دي اند جي و ... همه و همه بر اين باورند که شخصيتي چون ويکتوريا به راحتي قادر خواهد بود فروش محصولات آن ها را بالا ببرد .

يکي از دلايلي اين که لباس ها به تن او مي نشيند بدون شک هماهنگي آنها با شخصيت اوست . هر چه باشد ، لقب او "شيک" است !

نقل قولي از خود ويکتوريا :
ويکتوريا بکهام درباره شخصيتي که مطبوعات از او درست کرده اند ، مي گويد : « شخصيتي که آن ها از من درست مي کنند ، مرا از شدت عصبانت به حد انفجار مي رساند !»

ديويد و ويکتوريا ولخرج ترين والدين جهان

شايد باور نکنيد؛ اما حقيقت دارد. ديويد بکهام و همسرش ولخرج ترين والدين جهان هستند. البته وقتي به ليست 20 بازيکن ثروتمند جهان که از سوي مجله فوربز منتشر شد، نگاه مي کنيم به آنها حق مي دهيم که به اين گونه ريخت و پاش ها دست بزنند.

«اسکاتس من» گزارش داد که اين زوج ولخرج فقط در يک فقره خريد براي دو فرزند خود مبلغ 120 هزار پوند هزينه کرده اند. آنها اين مبلغ گزاف را – که البته کمي بيش از حقوق يک هفته پدر اين خانواده است – صرف خريد يک قلعه بزرگ چوبي کردند.

در اين قلعه بزرگ چوبي يک سرسره آهني عظيم الجثه و نرده هايي براي بالا و پايين رفتن و حرکات آکروباتيک تعبيه شده است. «ديلي ميل» در وصف قلعه بکينگام – لقب کاخ ديويد بکهام که استعاره از کاخ معروف باکينگام است – مي نويسد: «اين يک برج دو طبقه است، با لامپ هاي فراوان و وسايل گرمايشي.

بچه ها در زمستان هم مي توانند در قلعه به بازي بپردازند و درصورتي که بروکلين و رومئو – نام فرزندان بکهام – يا دوستانشان از نرده ها سقوط کنند، تشک هايي که روي زمين کار گذاشته شده است، از مصدوميت آنها جلوگيري مي کند. يکي از بازديدکنندگان به طعنه گفت که اين قلعه از منزل شخصي او بزرگ تر است!»

کروز نام سومين فرزند بکهام

نام فرزند سوم ديويد و ويکتوريا  کروز است. عده اي مي گويند وي به جهت رفاقت با چهره بزرگ هاليوود – تام کروز- اين نام را براي فرزندش برگزيده؛

اما خودش مي گويد کروز نام يک افراطي هوادار يونايتد است که او و همسرش تصميم گرفتند به احترام حس وفاداري اين شخص و علاقه ديرين ديويد به منچستر يونايتد، فرزند سوم خود را کروز صدا بزنند ! به هر حال، در اين قسمت از دنيا افرادي وجود دارند که حتي وقتي يک کلمه را تلفظ مي کنند، جنجال ساز مي شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,247
  • بازدید ماه : 3,746
  • بازدید سال : 21,776
  • بازدید کلی : 487,286
  • هک شد