loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام از خدمات سر الکس فرگوسن در منچستر تمجيد کرد و گفت که او را هم چون پدر خود مي داند.

هافبک سابق شياطين سرخ در بيست و پنجمين سالگرد حضور فرگوسن در منچستر اعلام کرد که فرگوسن تاثير زيادي در پيشرفت حرفه ‌اي او داشته و او را هم چون پدر خود مي ‌داند.

بکهام در مصاحبه با يونايتد ريويو درباره حضور طولاني مدت فرگوسن در منچستريونايتد گفت : اين اتفاق زماني مي ا‌فتد که ثبات داشته باشيد. فرگوسن به کارش علاقه ‌مند است و به تيمش عشق مي ‌ورزد. چنين وفاداري و عشقي، باور نکردني است و امروزه از اين گونه اتفاق ‌ها به ندرت پيش مي‌آيد.

کاپيتان سابق تيم ملي انگليس گفت : والدينم مرا بزرگ کردند و به سطح خاصي رساندند اما اين فرگوسن بود که کمک کرد تا از اين سطح بالاتر بروم. تنها دليل موفقيت من وجود فرگوسن است. او همه چيزهايي را که براي پيشرفت نياز داشتم در اختيارم گذاشت.

وي همچنين در مصاحبه ديگري با روزنامه تايمز، خاطره‌ اي از اولين ديدار خود با فرگوسن در 14 سالگي نقل مي ‌کند.

در اين زمان، بکهام به اولدترافورد رفته بود تا براي حضور در مدرسه فوتبال منچستر نام‌ نويسي کند.
وي گفت : روز تولد چهار سالگي ‌ام بود. همگي در سالن غذاخوري بوديم. در اين زمان فرگوسن وارد شد و به ما يک تکه کيک تعارف کرد. اين بهترين لحظه زندگي من بود، هنوز عکس‌هايش را دارم.

بکهام ادامه داد: در چهارده سالگي در دفتر فرگوسن بود که قراردادهاي لازم را براي پيوستن به منچستريونايتد امضا کردم. به تيم روياهايم رسيده بودم. من هميشه يکي از طرفداران پروپا قرص منچستريونايتد بودم.

کاپيتان سابق منچستر گفت: جو حاکم بر باشگاه بسيار دوستانه بود و احساس مي ‌کردم که در جمع خانواده حضور دارم. نحوه رفتار فرگوسن با بازيکنان جوان باعث مي‌شد که بسياري به بازي در اين تيم علاقه‌ مند باشند.

اين سخنان بکهام در شرايطي بيان مي‌شود که يکي از دلايل جدا شدن او از منچستر، درگيري‌هايي بود که با فرگوسن داشت. نقطه اوج اين درگيري‌ ها زماني بود که فرگوسن در رختکن يک لنگه کفش به طرف کاپيتان تيمش پرتاب کرد که موجب شکافته شدن ابروي او شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MahyaR در تاریخ 1348/10/11 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

مردانگی را از دیوید بیاموز ..همینو بسشکلک
پاسخ : اینو راست میگی واقعا مهیار جون


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,362
  • بازدید ماه : 3,861
  • بازدید سال : 21,891
  • بازدید کلی : 487,401
  • هک شد