loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

بازي اول بکهام در آمريکا سر و صداي زيادي به پا کرد. حضور او در لس انجلس باعث شده بود تيتر يک تمام روزنامه هاي امريکايي به اتفاقات روزمره «بکس» و همسرش «ويکتوريا» تبديل شود. آمدن اين ستاره به فوتبال امريکا انتظارات مردم اين کشور را بسيار بالا برد.

انتظاراتي که به خاطر مصدوميت چند هفته اي زانوي او در بازي برابر پاچوکاي مکزيک تا حدود زيادي برآورده نشد. غيبت او نه تنها از شور «ساکر» يا همان فوتبال در آمريکا کاسته است بلکه باعث شده انگليس در بازيهاي مهم هفته آينده اش از استفاده از کاپيتان سابق اش بي بهره باشد.

بکهام روز جمعه در وب سايت اختصاصي اش نوشت:«به حدي باورنکردني از اين مصدوميت که کمي بعد از اولين بازي ام براي گلکسي برايم پيش آمد ناراحتم. بازي کردن براي اين تيم در فصل جاري برايم خيلي مهم بود. اميدوارم بتوانم بخشي از فصل را بازي کنم.»


فرانک يالوپ، سرمربي «ال اي گلکسي» با اشاره به غيبت بکهام درچند هفته آتي مي گويد:«ما بايد خيالمان راحت باشد که او از روز اول براي رهايي از مصدوميت کارهاي درست را انجام مي دهد. چون در غير اين صورت آسيب ديدگي مچ پايش هم به درد زانويش اضافه مي شود.»

اما در هر صورت مدير گلکسي معتقد است که بکهام ارزش هر پني که خرجش شده است را دارد.
آلکسي لالاس در اين باره مي گويد : «هر کاري که ما کرديم هم براي تيم درست بود هم براي بازيکن. بعضي وقت ها جواب مي گيريم و بعضي وقتها هم نه.»


بکهام تنها يک بازيکن فوتبال نيست. بازي نکردن او باعث شده بسياري از اطرافيانش هم ضرر بکنند. رايان اسکينمن، که بيشتر با انسانهاي مشهور دنياي موسيقي و فوتبال سر و کار دارد معتقد است :« گلکسي ، استاديوم، شهر و تجارت اين تيم، همه ضرر کرده اند. شبکه هاي تلويزيوني هم که مي خواهند بازي هاي او را ببينند همين طور.»حتي مارکها و برندهاي او (از عطريات، عکسها و لباسهايي با امضا و لوگوي او) تحت تأثير اين غيبت قرار گرفته است.

مايکل لوين، روزنامه نگار سرشناس هاليوود مي گويد:«هنوز خيلي براي اظهار نظر زود است ولي اين مصدوميتها داستان زندگي او را دراماتيک تر مي کند. او پس از اين مصدوميتها برمي گردد و براي تيمش مي جنگد. مردم اين دسته از داستانها که قهرمان آن پس از تحمل مشقت بازمي گردد را دوست دارند. تعداد کمي از قهرمانان ورزشي چنين داستاني براي زندگي شان نوشته شده است؛ محمد علي و... ديويد بکهام.»

اما وقتي که بکهام نمي تواند بازي کند و مشغول تمرين است تا زودتر بهبود يابد (البته غير از کارهاي تجاري) ويکتوريا، همسرش در «ال اي»فعاليتهاي هنري اش را ادامه مي دهد. او پائيز امسال در سريال کمدي «بتي بي ريخت» که از شبکه ABC پخش مي شود بازي خواهد کرد. او هم چنين کارش را در زمينه مُد، عطريات و عينک آفتابي ادامه مي دهد. اسکينمن مي گويد:«او شوهرش را ستاره نگه مي دارد.»

البته با تمام جلب توجهي که اين زوج دارند، خودشان خيلي نمي خواهند در چشم باشند و اگر از ضيافت تام کروز و ويل اسميت، ستاره هاي هاليوود که به خاطر استقبال ترتيب دادند بگذريم، آن ها تلاشي براي جلب توجه نداشته اند.

اليوت مينتز، مدير تبليغاتي چند ستاره بزرگ هاليوودي مي گويد:«مصدوميت بکهام تأثيري روي تيپ خوب او ندارد. او همچنان به حدي باورنکردني خوش تيپ و جذاب است. اين مصدوميت ها ظاهرش را موقع عکس گرفتن خراب نمي کند.»بزرگترين موفقيتي که بکهام از آمدنش به لس آنجلس به دست آمده راه اندازي بسياري از فعاليت هاي اقتصادي و جذب هوادار براي فوتبال بوده است.

از پيراهن شماره 23 او تا کنون بسيار زيادي فروخته شده و روز به روز هم بر تعداد آن افزوده مي شود. از فروش اين پيراهن ها درصدي به MLS مي رسد و مابقي متعلق به بکهام است. گلکسي تنها از فروش پيراهن هاي او در فروشگاه ورزشگاه اختصاصي اش درآمد دارد.او در اولين بازي اش در MLS ، نفر را به استاديوم بزرگ نيوجرسي کشاند و در بازيهاي بعدي گلکسي در خانه باعث شد ورزشگاه بزرگ اين تيم پر شود.

لاندن داناوان، هافبک سرشناس گلکسي در مورد استقبال عظيم هواداران مي گويد:«اين همه چيزي است که مي توانند آرزويش را داشته باشند. حالا که مصدوم شده استقبال کمي کم شده است ولي در بازيهايي که او بود همه از ديدنش لذت مي بردند.»البته ضررهاي وارده از غيبت بکهام به همين ها خلاصه نمي شود.او نمي تواند تيم ملي کشورش را در مرحله مقدماتي يورو برابر رژيم اشغالگر قدس و روسيه همراهي کند.

تيم مينسوتا تاندر، يکي از تيم هاي امريکايي هم قرار بود ميزبان يک بازي نمايشي و دوستانه بين گلکسي و يک تيم ملي باشد و در آمد حاصل از استقبال هواداران را به جيب بزند. گلکسي هم چنين در ماه اکتبر بايد به استراليا برود و چند بازي برگزار کند اما اين قرار به شرطي است که بکهام باشد. اگر او مصدوم يا به هر دليلي غايب باشد تاريخ سفر اين تيم به سيدني تغيير مي کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,498
  • بازدید ماه : 3,997
  • بازدید سال : 22,027
  • بازدید کلی : 487,537
  • هک شد