loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

پس از رسمي شدن خبر پيوستن ديويد بکهام، به باشگاه آث ميلان، تب حاصل از اين خريد پرسروصدا همچنان ايتاليا و به ويژه شهر ميلان را فرا گرفته بود و اين ستاره سرشناس تيم ملي انگليس همچنان تيترهاي رسانه ‌ها را به خود اختصاص مي ‌داد.

نشريات و شبکه‌هاي راديويي و تلويزيوني ريز و درشت ايتاليا، توجه خود را تنها به کنفرانس خبري يکشنبه که براي بکهام ترتيب داده شد، محدود نکردند، بلکه کوچکترين جزييات ورود و جابجايي Becks، يعني ديويد و همسرش ويکتوريا، خواننده گروه معروف پاپ Spice Girls زير ذره‌ بين قرار داشتند.

با آمدن بکهام، ستاره‌اي به ستارگان ريز و درشت ميلان افزوده شده بود تا همين چند سال پيش، طرفداران آث ميلان همشهري‌هاي اينتري خود را دست مي‌انداختند، چون تيمشان که در دوران ناکامي مزمن به سر مي‌برد، همواره شتاب ‌زده، ستارگان بزرگ جهان فوتبال را به ترکيب خود تزريق مي‌کرد، بدون اين که نتيجه ‌اي بگيرد.

روز دوشنبه در سايت اينترنتي Youtube و زير ويدئوي کنفرانس خبري معرفي بکهام، نوبت طرفداران اينتر بود که آث ميلان را به خاطر قرض گرفتن اين ستاره36 ساله، آن هم براي تنها سه ماه، به باد تمسخر بگيرند. البته اين نيش‌ و کنايه‌ها تازه شروع شده بود و مدت‌ها ادامه يافت.

يکي از هواداران اينتر ميلان مي‌گويد: «مردم نان شب ندارند، آن وقت اين ها ديويد بکهام را با هواپيماي شخصي نخست وزير به ميلان مي‌آورند.» طرفداران آث ميلان در مقابل، گفتند که "اينتري‌ها" حسودند و چشم ديدن اين برگ برنده‌اي را که "سيلويوي بزرگ" از آستين خود بيرون آورده، ندارند.
سيلويوي بزرگ، يا همان سيلويو برلوسکوني، نخست وزير خبرساز ايتاليا و صاحب باشگاه آث ميلان است که معمولا جايي نمي‌خوابد که آب زيرش برود و گويا اين بار هم به هدف زده بود.

برلوسکوني هرگز در بهره ‌برداري از قهرماني‌هاي آث ميلان براي رسيدن به اهداف سياسي‌ خود ترديدي به خرج نداده است. او برعکس، همواره ايتالياي تحت رهبري خود را به آث ميلان پيروز و پرافتخارش تشبيه کرده و جام‌هايي را که سرخ و سياهپوشان ميلاني، تحت مديريت او برنده‌ شده‌اند، شاهدي بر توانا يي‌ها يش در عرصه رهبري سياسي دانسته است.

بکهام، متخصص ضربه‌هاي آزاد بسياري از ايتاليايي‌ها نيز اين استعاره ورزشي را مي‌پسندند و آث ميلان را در کنار "فراري"، نمادي از ايتاليايي مي‌دانند که با وجود تمام مشکلات اش هنوز مي‌تواند بر بام اروپا بتازد.

اما حضور ديويد بکهام انگليسي، تنها براي آن نيست که برلوسکوني کلکسيون ستارگان اش در ميلان را تکميل ‌تر کند. چه کسي بهتر از او که بنيان گذار تلويزيون خصوصي سراسري در ايتاليا است، اهميت چهره‌ سازي و سود اقتصادي آن در فوتبال امروز را مي‌شناسد؟!

ارزش ديويد بکهام، به مراتب بيشتر از بازي اش در زمين فوتبال است. جوليا زونکا، يکي از روزنامه‌ نگاران نشريه ورزشي گاتزتا دلو اسپورت (پرتيراژترين روزنامه ورزشي ايتاليا) مي‌گويد: «بکهام مارکي است که راه مي‌رود و از اهميت بازاريابي شخصيتي ‌اش آگاه است.» آخرين نمونه آن اين بود که بکهام با چند پوستر به اصطلاح "دخترکش" به بازار آمد.


به گفته زونکا، اگر آث ميلان که انگليسي‌ها به آن لقب هتل سالمندان داده‌اند، يک ميليون يورو به بکهام مي ‌پردازد تا در طول سه ماه تعطيلات ميان ‌فصلي ليگ دسته اول فوتبال آمريکا، در خدمت اين باشگاه باشد، برآورد مي‌شود تا شش و نيم ميليون يورو از راه فروش بليط، پيراهن با نام بکهام و سفرهاي تدارکاتي در سراسر جهان به جيب بزند.

آث ميلان انتظار دارد که بتواند با آمدن بکهام، تعداد خانم‌هايي را که بازي‌هاي اين باشگاه در استاديوم سن سيرو را آبونه هستند، دو برابر کند. اولين اردوي تدارکاتي ميلان نيز براي تعطيلات سال نو مسيحي در دوبي بود. اين ستاره معروف نيز به نوبه خود، بيش از آن که ضرر کند، سود خواهد برد، حتي اگر تمامي ضربات آزاد او روانه خارج ميدان شوند.

ويکتوريا بکهام، مشتري پروپا قرص دولچه و گابانا حضور خانم بکهام نيز در اين ميان بي ‌اثر نيست. اين ستاره پاپ که مدل هم هست به شهر ميلان مي‌آيد که پايتخت مد ايتاليا است. ديويد و ويکتوريا، در همان روز ورودشان در پيش روي انبوه خبرنگاران و کنجکاوان ميلاني از بوتيک طراحان نامدار چون "دولچه و گابانا" بازديد کردند. گفته مي‌شود که اين بازديد به خريد ده دست لباس مشکي براي ويکتوريا انجاميده است.


بد نيست بدانيد که دولچه و گابانا، اسپانسر طلايي باشگاه ميلان هستند. خود ديويد بکهام نيز براي لباس‌هاي زير که جورجو آرماني طراحي کرده، تبليغ مي ‌کند، هر چند او در پاسخ به خبرنگاران گفته که به ميلان آمده تا پيراهن آث ميلان را به تن کند و نه لباس‌هاي طراحان مد را!

اگر فکر مي ‌کنيد که همه اين ها تصادفي است، هنوز سيلويوي بزرگ را نمي‌شناسيد! روزنامه بريتانيايي Mail on Sunday پا را فراتر گذاشته و مي‌نويسد که مديران شبکه تلويزيوني برلوسکوني     (Mediaset) در آرزوي آن هستند که اين ستاره پول ‌ساز در يکي از شو‌هاي سريالي آنها شرکت کند.

بکهام با آمدنش به ميلان، از اين پس مورد توجه فابيو کاپلو، سرمربي ايتاليايي تيم ملي فوتبال انگليس قرارگرفت که خود زماني سکان کشتي آث ميلان را در دست داشته.

به هر حال، شکي نيست که اقامت چند ماهه بکهام به کام همه خوش آمد. البته طرفداران اينتر ميلان نيز در صف ناراضيان قرار دارند، چرا که با اين حرکت سيلويوي بزرگ، خبر کسب عنوان قهرماني‌ شان در پايان نيم‌ فصل در حاشيه قرار گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,415
  • بازدید ماه : 3,914
  • بازدید سال : 21,944
  • بازدید کلی : 487,454
  • هک شد