loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام، ستاره گلکسي، اعلام کرد ممکن نيست ديگر در ليگ برتر انگليس بازي کند.
اين هافبک سابق منچستريونايتد، در سال 2007 از رئال مادريد به لس آنجلس گلکسي پيوست  و در اين مدت، در دو مقطع شش ماه به طور قرضي براي ميلان بازي کرد.

او ژانويه گذشته نيز با تاتنهام تمرين کرد اما اکنون اعلام کرد که به ليگ برتر بازنخواهد گشت.
او در گفتگو با اسکاي اسپورت نيوز گفت:" ما انگليس را دوست داريم و دلمان براي آن جا تنگ شده است اما فکر نمي کنم که ديگر آن جا بازي کنم.

همه چيز خيلي سريع تغيير مي کند و من در حال حاضر عضو ال اي گلکسي هستم. در پايان فصل وضعيت خودم را بررسي مي کنم و بايد ببينم که در آن زمان از نظر بدني چه شرايطي دارم و ايا به اندازه اي خوب هستم که به بازي ادامه بدهم يا خير."

در طول چند فصل گذشته شايعاتي در مورد علاقه مندي باشگاه هايي مانند بلکبرن و تاتنهام براي به خدمت گرفتن بکهام منتشر شده اما او اعلام کرد بازي کردن در ليگ برتر براي تيمي غير از منچستريونايتد برايش دشوار است.
" من هميشه گفته ام که منچستريونايتد تنها عشق من است و بازي کردن براي يک تيم ديگر براي من دشوار است."


بکهام در دهه چهارم زندگي همچنان به بازي در تيم ملي انگليس فکر مي کند:" در 36 سالگي، همچنان دوست دارم براي سه شيرها بازي کنم. البته اين که دعوت مي شوم يا نه را نمي دانم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,370
  • بازدید ماه : 3,869
  • بازدید سال : 21,899
  • بازدید کلی : 487,409
  • هک شد