loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


مدير فني باشگاه فرانسوي در صحبت هايي اعلام کرد که سران اين باشگاه به دنبال آن هستند تا براي خريد ستاره سابق رئال مادريد وارد عمل شوند.

لئوناردو مدير فني باشگاه پاري سن ژرمن در صحبت هايي اعلام کرده که به دنبال بررسي شرايط خريداري ديويد بکهام، ستاره سابق تيم هاي رئال مادريد و منچستريونايتد و آوردن او به پايتخت فرانسه در بازار زمستاني است.

لئوناردو در طول زمان حضورش در ميلان سابقه همکاري با بکهام را داشته و به شدت تحت تاثير بازي هاي اين ستاره انگليسي است.

لئوناردو در صحبت هايي به بي بي سي گفت:« يک بازيکن انگليسي است که بازي اش را دوست دارم و با او کار کرده ام. او کسي است که واقعا تحسينش مي کنم و ارزشها و کارهايي که در دنياي فوتبال انجام داده را تحسين مي کنم. او ديويد بکهام است. يک برند بزرگ در فوتبال انگليس.»

اين مربي برزيلي ادامه داد:« من در ميلان مربي او بودم و رابطه خوبي با هم داريم. بکهام خيلي بيشتر از يک بازيکن فوتبال است من مي ديدم که او هر روز تمرين مي کند و با پشتکار وتلاش فراوان فوتبال بازي مي کند.

بکهام به قوانين احترام مي گذارد و به حرف هاي مربي تيم گوش مي دهد و بهترين ها را براي تيم مي خواهد. به همين خاطر او براي من يک الگوي بزرگ است و من هميشه او را مد نظر دارم.»

قرارداد بکهام با گلکسي در پايان رقابتهاي اين فصل ليگ ام.ال.اس در نوامبر به پايان مي رسد و از سوي ديگر تيمهايي مثل تاتنهام و کوئينز پارک رنجرز هم براي جذب او ابراز تمايل کرده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,578
  • بازدید ماه : 4,077
  • بازدید سال : 22,107
  • بازدید کلی : 487,617
  • هک شد