loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام هيچ گاه فکر نمي کرد در دنياي مد گرفتار شود!

اين بازيکن مشهور فوتبال که اکنون با همسرش ويکتوريا و چهار فرزندش روزهاي پرمشغله اي را مي گذرانند اعتراف کرد که هيچ گاه فکر نمي کرد در دنياي مد گرفتار شود ولي از اين اتفاق بسيار راضي و خوشحال است. او اکنون يکي از چهره هاي مطرح "آديداس" به شمار مي رود.

او مي گويد:" اين کاري است که در طول 5 سال گذشته به آن علاقمند شده ام. تمام کار و فکر و ذهنم در مورد بازي فوتبال بود و تا زماني که زنده هستم اين فکر و علاقه درون من خواهد ماند. من آن قدر خوش شانس هستم که اسپانسرهايي مانند آديداس و ديگر شرکت ها از من حمايت مي کنند".

"در طول ده سال گذشته به دنياي مد فکر مي کردم اما به کار حرفه اي در آن اميدي نداشتم اما اکنون از کار در اين دنياي پر زرق و برق و پر هيجان لذت مي برم، زماني که شما محصول با کيفيت و زيبايي مي بينيد که مي توانيد از آن استفاده کنيد به هيجان مي آييد".

ديويد بکهام اين روزها سخت مشغول طراحي و کار روي محصولات خودش است و با کمپاني آديداس و خط توليدي طراح معروف "جيمز باند" نيز همکاري مي کند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهناز در تاریخ 1348/10/11 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

ببخشید یه کم پیامت رو دیر خوندم
منم لینکت کردم

این نظر توسط hossein در تاریخ 1348/10/11 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خیلی جالبی داری منو با عنوان $ بهترین ها $ لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنمشکلک


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,607
  • بازدید ماه : 4,106
  • بازدید سال : 22,136
  • بازدید کلی : 487,646
  • هک شد