loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام با کودکاني که در خيابان هاي کشور فيليپين زندگي مي کنند ، ملاقات کرد.

اين ستاره فوتبال که همراه همسرش ويکتوريا ،چهار فرزند با نام هاي ، بروکلين ، رومئو ، کروز و هارپر سون دارد به مرکز کمک رساني يونيسف در مانيلا ، پايتخت کشور فيليپين ، رفت و تحت تاثير استقبال گرم و با محبت کودکان خياباني ساکن اين مرکز قرار گرفت.

او در صفحه فيس بوک خود نوشت :"سلام به همگي ، من به مرکز کمک رساني يونيسف در مانيلا رفتم و يک روز باور نکردني و بي نظير را تجربه کردم. کودکاني که پدر و مادرهايشان آن ها را رها کرده بودند تا در خيابان ها زندگي کنند و يا کار کنند در يک مکان امن جمع شده بودند تا با کمک سازمان يونيسف دوباره زندگي شان را بسازند و خانه اي پيدا کنند که پر از محبت و آسايش باشد.

"به عنوان پدري که چند فرزند خردسال دارم حتي نمي توانم تصور کنم که چگونه اين کودکان زندگي مي کنند و در خيابان ها کار مي کنند."

"من واقعا" تحت تاثير خوش آمد گويي و استقبال گرم اين کودکان و کار بي نظيري که پرسنل اين مرکز انجام مي دهند ، قرار گرفتم . آن ها آدم هاي فوق العاده اي هستند."

ديويد در طول ديدار خود از اين مرکز در برخي فعاليت هاي اين مرکز از جمله کلاس يادگيري خياطي نيز شرکت کرد.

او گفت:"بچه ها همه جاهاي اين مرکز را به من نشان دادند و برايم توضيح دادند که چه کارهايي در اين مرکز انجام مي دهند.آن ها حتي مرا تشويق کردند که براي اولين بار سعي کنم خياطي ياد بگيرم . من واقعا" تحت تاثير اين آدم هاي فوق العاده و دوست داشتني قرار گرفتم."

همچنين بکهام قبل از ديدار با کودکان خياباني فيليپيني با کودکان خياباني اندونزيايي در کشور اندونزي در تور جنوب شرقي استراليا به همراه تيم گالکسي نيز ديدار کرده بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 767
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,844
  • بازدید ماه : 4,343
  • بازدید سال : 22,373
  • بازدید کلی : 487,883
  • هک شد