loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


هر که فوتبال بازي کرده باشد در اين رختکن ها هم بوده است . کاشي هاي رنگ و رو رفته کف اتاق ; بوي ماده ضد عفوني کننده که از زمين به مشام مي رسد ; رديف قفسه هاي باريک و خاکستري رنگ که هر يک مختص بازيکني است ; درهايي با لوله هاي خشک که سال ها تنها چند دقيقه پيش از شروع بازي باز و بسته شده اند و يکي دو تا از آن ها نيز از بين رفته اند و رديف نيمکت هاي بسيار نزديک به هم که پس از بازي بايد رو به روي يک يار روي آن ها بنشيني.

 در انتهاي رديف قفسه ها در يکي از آن ها باز است : قفسه من ! در تاريکي رختکن پيراهن سفيد و براق تيم رئال مادريد که در آن آويزان است مانند نور افکني مي درخشد. جوراب ها و شورت ها منظم پايين ان روي نيمکت تا شده اند .


تک و تنها هستم . صداهاي درهمي از انتهاي اتاق اطراف در ورودي مي شنوم . لباس هايم را از کيف در مي آورم و خود را سرگرم تا کردن آن ها مي کنم . دري نيمه باز رختکن را به زمين بازي وصل مي کند . در کنار اين در , آينه اي قدي به ديوار نصب شده است .

به سر تا پاي مردي که در آينه هست مي نگرم . لباس سفيد رنگ رئال مرا بسيار بزرگ و با شکوه جلوه مي دهد و به من احساس بزرگي مي بخشد .هياهويي به گوش مي رسد . در ميابم که به آينده خود مي نگرم . نوعي رضايت توام با موفقيت احساس مي کنم . من اين جا هستم در اسپانيا و در تيم رئال مادريد . در حقيقت حدودا بيست و چهار ساعت هست که به مادريد آمده ايم .

مدت نه چندان طولاني براي شروع زندگي جديد خانواده بکهام .قراردادم با منچستر يونايتد در اخرين روز ماه ژوئن به پايان رسيده بود و در روز اول ماه جوئيه براي اولين بار در باشگاه برنابئو قرارداد بسته بودم . امروز روز دوم ماه جوئيه است و زندگي من در رئال آغاز شده است .

همه ما مي خواهيم در آنچه اين جا اتفاق خواهد افتاد شريک باشيم : تنها من به کشوري جديد و به باشگاهي جديد منتقل شده بودم اما به همراه خانواده ام به کشور اسپانيا نقل مکان مي کردم .مي خواستم همگي ما آنچه را که پيش رو داريم با هم و در کنار هم تجربه کنيم . صادقانه بگويم به پشتيباني و حمايت هاي خانواده ام نياز داشتم . تنش و هيجان عجيبي از يک ماه قبل در اسپانيا به وجود آمده بود ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط y2j در تاریخ 1348/10/11 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

با سلام.من مدیر سایت کانون هواداران کریس جریکو هستم.سایت ما روزانه بیش از 500بازدید دارد.تبادل بنر می کنید؟بنر مارا در سایت قرار داده سپس بگویید تا بنرتان را در سایت قرار دهیم با تشکر.
کد بنر:http://up.vatandownload.com/images/poug4g9ut1zer0h54jd1.gif

این نظر توسط هومن19 در تاریخ 1348/10/11 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم.....به ما سر نمیزنید؟؟!!!!!!!شکلک
اگه تشیف اوردید تو نظرسنجی هم شرکت کنید.یکی نظرسنجی بالا وبلاگ هست یکی هم پایین

این نظر توسط saber در تاریخ 1348/10/11 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز وبلاگ قشنگي داري
به وب منم سر بزن البته تا روز هاي اينده
پست هاي بيشتر ميشه

این نظر توسط aliziraee در تاریخ 1348/10/11 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

سلام منم بنر شما را قرار دادم

باشه من نیاز به طراحی شما دارم

بنرهایی که بالا گذاشتی رو چه جوری کوچک کردی وبلا قرار دادی و مشکلات قالب رو لطفا بهم بگو

در مورد کد ورودی باید روش فکر کنم بعدا بهت جواب می دم چون براش خرج کردم وکمی روش کار کرد و خیلی جاها رفتم تا تونستم همچین شکلی بهش بدم و می خواهم به سایت تبدیلش کنم نمی دونم که چی بگم باید روش فکر کنم

این نظر توسط becksor در تاریخ 1348/10/11 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

یادش بخیر....


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,163
  • بازدید ماه : 3,662
  • بازدید سال : 21,692
  • بازدید کلی : 487,202
  • هک شد