loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام، ستاره ال اي گلکسي، اعلام کرد تنها در صورتي به ليگ برتر بازخواهد گشت، که مقصدش منچستريونايتد باشد.

کاپيتان سابق سه شيرها که قراردادش با لس آنجلس گلکسي تا يک ماه ديگر به پايان مي رسد اعلام کرد نمي تواند مقابل منچستريونايتد بازي کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من هميشه گفته ام که براي بزرگترين تيم انگليس بازي کرده ام و دوست ندارم مقابل آن ها بازي کنم.

من 36 ساله هستم و هنوز احساس سرحالي مي کنم اما نمي توانم خودم را در مقابل منچستريونايتد ببينم.من دوست دارم تنها به عنوان بازيکن منچستريونايتد شناخته شوم.عنواني که مي خواهم براي هميشه باقي بماند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,186
  • بازدید ماه : 3,685
  • بازدید سال : 21,715
  • بازدید کلی : 487,225
  • هک شد