loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام ، ستاره باتجربه لس آنجلس گلکسي، احتمال بازگشتش به تيم ملي انگليس را رد نکرد و گفت تا 60 سالگي، براي ديدن اسمش، فهرست هاي تيم ملي را با دقت دنبال مي کند.

ستاره سابق شياطين سرخ از سال 2009 به تيم ملي انگليس دعوت نشده است اما همچنان اميدوار است که بار ديگر پيراهن سه شيرها را به تن کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مدتي است که براي تيم ملي انگليس بازي نکرده ام اما بخشي از آن به دليل مصدوميت بود. من هنوز بازي مي کنم و هنوز خوب بازي مي کنم. هنوز آماده ام و هنوز از بازي هاي ملي بازنشسته نشده ام. هميشه گفته ام مي خواهم هميشه آماده باشم، حتي اگر به تيم ملي دعوت نشوم.

در صورتي که بازيکني مصدوم شود و نتواند بازي کنم و به وجود من نياز باشد، من با تمام وجود براي انگليس بازي خواهم کرد. هرگز فکر نمي کنم زمان حضورم در تيم ملي تمام شده است. . مطمئنم که باز هم براي انگليس بازي خواهم کرد. شايد حتي تا 60 سالگي بخواهم براي تيم ملي بازي کنم و هر باز فهرست تيم ملي اعلام شود، به دنبال پيدا کردن اسمم باشم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهناز در تاریخ 1348/10/11 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید شکلک

این نظر توسط dvbfan در تاریخ 1348/10/11 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

سلام ، من یکی از مدیران انجمن دیوید بکهام هستم که شما از آدرس این انجمن در بلاگ خود استفاده کرده اید . متاسفانه شما حق صاحب وبسایت و فروم را نادیده گرفته اید و بدون اطلاع مدیر ، از این آدرس در وبلاگ خود استفاده کرده اید . لطفا آدرس مزبور را از بلاگ خود حذف نمائید .


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 728
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,805
  • بازدید ماه : 4,304
  • بازدید سال : 22,334
  • بازدید کلی : 487,844
  • هک شد