loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

بكهام 36 ساله كه همراه با همسر و 4 فرزندش در محله مرفه‌ نشين بورلي‌ هيلز در غرب لس ‌آنجلس زندگي مي ‌كند گفت تصميمش براي ماندن در گالكسي را در آستانه سال جديد و در لندن نهايي كرد.با وجود چشيدن طعم قهرماني در MLS و پيشنهادهاي پرزرق برق از پاريس و لندن، ديويد بكهام قراردادش را با لس آنجلس گالكسي تمديد كرد تا يك ماموريت جديد را به همراه گالكسي شروع كند.

بكهام، 2 سال ديگر خود را به گالكسي متعهد كرد تا علاوه بر پايان دادن به شايعاتي كه از زمان پايان قرارداد 5 ساله‌ قبلي ‌اش با اين تيم به وجود آمده بود، علاقه ‌اش به خانواده اش را نشان دهد.

كاپيتان سابق تيم ملي انگليس يك روز بعد از تاييد بازگشتش به گالكسي، در استپلز سنتر آرنا از انگيزه‌هايش براي ماندن در گالكسي گفت: «تا به حال هرگز نشده بود كه بعد از قهرماني (در MLS) دوباره در اين ليگ بازي كنم.

مي‌خواهم اين حس را هم تجربه كنم و ببينم بازي در MLS به ‌عنوان قهرمان چه مزه‌اي دارد. علاوه براين كار ما هنوز تمام نشده است. يك قهرماني براي من كم است.من بيشتر از اين ها مي ‌خواهم.»

بكهام كه 6 قهرماني در ليگ برتر انگليس را به همراه منچستر يونايتد تجربه كرده و در اسپانيا هم با رئال مادريد به اين افتخار دست پيدا كرده، در حالي به خاطر خانواده‌اش قيد بازي در اروپا را زد كه در ماه دسامبر تا پاي امضا كردن قراردادش با پاري ‌سن ژرمن هم رفت.

در واقع خو گرفتن خانواده و فرزندان بكهام به زندگي در جنوب كاليفرنيا مانع از آن شد كه او در سال‌هاي آخر دوران حرفه‌اش يك بار ديگر بازي در اروپا را تجربه كند.خود او مي ‌گويد راحتي خانواده‌اش آن قدر براي او اهميت داشته و در اولويت بوده كه خيلي راحت توانسته چشمش را روي پيشنهاد تيم‌ هاي اروپايي ببندد:«بله، تصميم آساني بود.

در سن و سال من، براي اين كه بتواني پيشنهادهايي كه داري را رد كني بايد همه چيز را مدنظر داشته باشي.من هم همين كار را انجام دادم اما براي من هميشه مهمترين چيز اين بوده كه كجا خانواده‌ام از زندگي‌اش لذت مي ‌برد و شاد است.در 5 سال گذشته اين جا در لس ‌آنجلس روزهاي خوشي داشتيم.كار من همين جا بود و فرزندانم هم از زندگي در اين شهر لذت مي‌بردند.همين براي من كافي بود تا تصميم نهايي ‌ام را بگيرم.»

بكهام 36 ساله كه همراه با همسر و 4 فرزندش در محله مرفه ‌نشين بورلي ‌هيلز در غرب لس ‌آنجلس زندگي مي‌كند گفت تصميمش براي ماندن در گالكسي را در آستانه سال جديد و در لندن نهايي كرده:«خانواده‌ام را جمع كردم وهمان جا به آن ها گفتم كه چه تصميمي گرفته ‌ام. مي‌دانم كه كلي شايعات درباره رفتن من از اين تيم و از اين شهر وجود داشته اما من و خانواده‌ام مي‌خواستيم به زندگي ‌مان در لس ‌آنجلس ادامه دهيم.اين جا آنقدر به ما خوش مي ‌گذرد كه نمي ‌توانيم تركش كنيم.»

زندگي آمريكايي بكهام از سال 2007 آغاز شد، زماني كه مادريد را با كلي جنجال و حاشيه در ازاي 32 ميليون دلار به مقصد لس ‌آنجلس ترك كرد.او كه پيش از اين چندين بار به خاطرسفرهاي پي درپي ‌اش به انگليس براي به دست آوردن فرصت بازي در تيم ملي و بعد ازآن حضور موقت در ميلان – اتفاقي كه به مصدوميت شديد او منجر شد – از سوي هواداران گالكسي مورد انتقاد واقع شده بود بالاخره خيال همه آن ها را راحت كرد.

بكهام دو ماه قبل براي اولين بار طعم قهرماني در MLS‌ را چشيد و به واسطه بازي ‌هاي خوبش – به خصوص براي پاس گل‌هايش كه از اين حيث در ليگ دوم شد - در تيم منتخب فصل قرار گرفت.با اين كه قبول پيشنهاد پاري سن ژرمن مي‌توانست جام قهرماني لوشامپيونا را هم به ويترين افتخارات او اضافه كند، او به مالكان ثروتمند باشگاه پايتخت فرانسه جواب رد داد:«من عاشق فوتبال بازي كردن هستم براي همين هر پيشنهادي كه دريافت مي‌كنم مرا وسوسه مي‌كند اما براي من خانواده از هر چيز ديگري مهمتر است.

نمي‌خواستم به خاطر خودم آن ها را هم از شرايطي كه به آن عادت كرده‌اند دور كنم.خوشحال بودن آن ها براي من مهمترين چيز است.» بكهام قهرماني در MLS‌ را هم تجربه كرده اما آيا باز هم چيزي هست كه او براي رسيدن به آن انگيزه داشته باشد:«بله، هنوز كارهاي زيادي براي انجام دادن در اين باشگاه هست.اصلا اين يكي از دلايل اصلي من براي برگشتن به اينجا بود چون احساس مي‌كنم كه كارم تازه شروع شده است.

بعد 5 سال، ديدن رشد تيم، اضافه شدن امتيازات بيشتر به ليگ، بيشتر شدن علاقه مردم به فوتبال، آمدن تيم‌هايي مثل رئال مادريد، بارسلونا و منچستر يونايتد به اين جا براي برگزاري اردوهاي پيش فصلشان همه و همه به تو انگيزه مي‌ دهند كه بماني.من مي‌خواهم بخشي از اين روند رو به رشد باشم.»

بكهام كه بعد از اسطوره‌هايي مثل، پله، فرانتس بكن‌باوئر و يوهان كرويف (در دهه هفتاد)، بزرگترين ستاره‌اي بود كه در ليگ آمريكا بازي كرده معتقد است كيفيت بازي‌هاي MLS از زماني كه او به اين ليگ آمده سال به سال بيشتر شده است:«در يكي دو سال اول، بخش‌هاي به خصوصي از آن نااميد كننده بودند اما در دو سال اخير با آمدن كساني مثل تيري آنري، رابي كين و رافا ماركس خيلي چيزها تغيير كرده است.

اين ها بازيكنان بزرگ و بااستعدادي هستند پس تعجبي ندارد كه سطح ليگ بالا رفته باشد.همه مي‌دانند كه من در اين جا از يكسري امتيازات خاصي بهره مي‌برم و همين موضوع مرا هيجان زده مي‌كند. براي همين نمي ‌خواستم و نمي ‌خواهم از اين جا بروم.»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FarshaD OnE در تاریخ 1348/10/11 و 4:19 دقیقه ارسال شده است

سلام به شما واقعا وب زیبا و متفاوتی دارید اگر دوست داشتید با هم تبادل بنر و لینک کنیم فک کنم تبادل بنر کنیم بهتر باشه چون بازدید های شما و وب ما بالاست اگر موافق بودی خبرم کن مرسی موفق باشی شکلک


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,395
  • بازدید ماه : 3,894
  • بازدید سال : 21,924
  • بازدید کلی : 487,434
  • هک شد