loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال انگليس نمي‌ خواهد در اين مقطع از فوتبال خداحافظي کند.

به نقل از ديلي‌استار، ديويد بکهام 36 ساله که از چند سال قبل در خدمت تيم آمريکايي لس‌آنجلس گالکسي است، همواره در شور و اشتياق بازگشت به تيم کشورش بوده است.

او اميدوار بود فابيو کاپلو سرمربي ايتاليايي انگليس به او حداقل در جام ملت‌ هاي اروپا 2012 فرصت حضور دهد؛ اما مسئول فني سه سال اخير سه ‌شير(انگليس) پس از پيروزي هفته قبل مقابل سوئد گفت که هيچ تصميمي براي استفاده از هافبک پا به سن گذاشته ندارد.

با اين حال بازيکن اسبق تيم‌ هاي منچستر يونايتد، رئال مادريد و آ.ث ‌ميلان اميدش را براي همراهي از دست نداده است. وي گفت : باور نمي‌ کنم او چنين حرفي زده باشد. من هنوز هم مي ‌خواهم براي تيم ملي بازي کنم. فرقي هم نمي ‌کند چند سال سن داشته باشم. حتي اگر سن من از اين هم بيشتر باشد ،‌ دوست دارم براي تيم ملي افتخار کسب کنم. به اين خاطر اصلا به فکر بازنشستگي از تيم ملي نيستم.

او ادامه داد : در شرايط کنوني خود را بسيار آماده و سرحال مي ‌بينم. تا زماني که اين گونه باشم، بازي خواهم کرد.

ستاره لژيونر در شرايطي اين اظهارات را بر زبان آورده که با پيشنهادي جدي از سوي تيم فرانسوي پاري سن ‌ژرمن براي حضور در اين تيم مواجه است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,684
  • بازدید ماه : 4,183
  • بازدید سال : 22,213
  • بازدید کلی : 487,723
  • هک شد