loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال انگليس معتقد است براي همراهي تيم منتخب بريتانيا در المپيک 2012 کاملا آماده است.ديويد بکهام گفت: ‌فکر مي‌کنم براي حضور در تيم منتخب بريتانيا در المپيک لندن شانس خوبي دارم. حضور در اين مسابقات و همراهي چنين تيمي براي من افتخاري بسیار بزرگ است.

وي گمان مي‌کند در ماه‌هاي اخير همراه با «لس ‌آنجلس گالکسي» تيم باشگاهي آمريکاي‌اش، آمادگي خوبي از خود نشان داده بطوري که اکنون احتمال مي‌دهد در تيم تحت رهبري «استيووارت پيرس» يکي از سه بازيکن بزرگسال (بالاي 23 سال سن) در اين دوره خواهد بود.

ستاره پيشين رئال مادريد افزود: براي حضور در اين تيم بسيار اميدوارم. به خودم مي‌گويم قرار نيست در منچستريونايتد تحت رهبري سرآلکس فرگوسن يا رئال مادريد تحت هدايت فابيو کاپلو با کلي محدوديت انتخاب شوم. من در بازي‌هاي زيادي در دوران ورزشي‌ام به ميدان رفته‌ و به دستاوردهاي مهمي هم رسيده‌ام. اکنون حس مي‌کنم در فرم آمادگي خوبي هستم. در همين چند وقت گذشته چند گل بسيار مهم زدم. احساس مي‌کنم کاملا آماده‌ام و مي‌توانم سخت در زمين بازي کنم. همان کاري که قبلا براي تيم انگليس انجام دادم که اميدوارم با انتخاب براي تيم بريتانيا، باز تکرار کنم.

اين ستاره که به تازگی از مرز 37 سالگي گذشته، هيچ برنامه‌اي براي بازنشستگي از ورزش ندارد اما مي‌گويد هر وقت که کفش‌هايش را بياويزد، وارد عرصه مربيگري و مديريت ورزش خواهد شد.

وي اضافه کرد: اکنون 37 سال دارم، اگر تابستان امسال با ورود به تيم بريتانيا در المپيک موفق شوم،‌ در مورد آينده بعدا بايد ببينم چه تصميمي مي‌گيرم. حالا که از بازي کردن بسيار لذت مي‌برم و دليلي براي خاتمه دوران ورزشي‌ام نمي‌بينم. هيچ‌وقت هم نگفته‌ام مربي نخواهم شد.

او انتخاب گري نوويل، دوست و هم‌تيمي سابقش را به عنوان دستيار روي هاجسون در تيم ملي بزرگسالان انگليس يک تصميم منطقي خواند؛ اما به لحن کنايه‌آميزي اظهار داشت: خدا به ما رحم کند. هاجسون واقعا شجاعت به خرج داد که گري ‌(نوويل) را براي دستياري در يورو 2012 برگزيد.

بکهام ادامه داد: البته فکر مي‌کنم کار هاجسون درست بود، زيرا گري تجربه بسيار زيادي از حضور در جام‌ها دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 592
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,669
  • بازدید ماه : 4,168
  • بازدید سال : 22,198
  • بازدید کلی : 487,708
  • هک شد