loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

دیوید بکهام، ستاره سابق سه شیرها، از حضور هری ردنپ روی نیمکت هدایت تیم ملی انگلیس حمایت کرد.کاپلو در فاصله 5 ماه تا آغاز رقابت های یورو 2012 از تیم ملی انگلیس کناره گیری کرد و ردنپ گزینه اول جانشینی اوست.

بکهام که سال گذشته در تعطیلات زمستانی با تاتنهام تمرین کرد، به خبرنگاران گفت:" هری مرد فوق العاده ای است، یک مربی بزرگ. شیوه مربیگری او بی نظیر است.من بازیکنانی را که با او کار کرده اند، می شناسم. خودم هم با او تمرین کردم. او علاوه بر این که مربی فوق العاده ای است، یک انسان فوق العاده هم هست."بکهام که با کاپلو در رئال مادرید و تیم ملی انگلیس کار کرد، دلیل استعفای او را درک می کند.

" او چند سال با کاپلو کار کردم. این اتفاق ناراحت کننده است زیرا در شرایطی حساس اتفاق افتاد. می دانیم که اوبرای این کارش دلایلی داشت. او مربی ای است که من احترام زیادی برای او قائلم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم."
او در مورد سرنوشت کاپیتانی تیم ملی انگلیس گفت:" سرمربی در این مورد تصمیم می گیرد. فکر می کنم این همیشه موضوع مهمی بوده است.

بالاخره موضوع گرفتن بازوبند از جان تری اتفاق افتاده و مطمئنا وقتی سرمربی انتخاب شود، کاپیتان هم انتخاب می شود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aliziraee در تاریخ 1348/10/11 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من در خدمتم

خوب اسلاید شو رو از یک سایت ایرانی ساختم به نام http://www.1abzar.com/

اونجا می تونی خودت بسازی

سوال هر چی داری بهم بگو


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,162
  • بازدید ماه : 3,661
  • بازدید سال : 21,691
  • بازدید کلی : 487,201
  • هک شد