loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

 

دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در صحبت هایی اعلام کرد که برنامه ای برای حضور در دنیای مربیگری، بعد از آویزان کردن کفشهایش ندارد.این ستاره 37 ساله در جام جهانی ۲۰۱۰ تیم ملی انگلیس و فابیو کاپلو را به عنوان یکی از اعضای ادر فنی همراهی کرده بود، الان در صحبت هایی اعلام کرده که مربیگری یکی از اهداف بلند مدت پیش روی او نیست.

بکهام دراین باره به اسکای سپورت نیوز گفت:« من فوتبال و مربیگری بچه ها را دوست دارم ولی مربیگری کاری نیست که بخواهم آن را انجام دهم.من ایده های کمی پیش رو دارم ولی تازمانی که یک بازیکن هستم برروی فوتبالم تمرکز می کنم و وقتی فوتبالم به اتمام رسید، راجع به چیزهای دیگر فکر می کنم.»

منظور بکهام از «ایده های کم» احتمالا شامل شرکت در کارهای تبلیغاتی باشد. بکهام درادامه درمورد شرایط تیم ملی انگلیس دررقابت های یورو2012 هم صحبت کرد و به این نکته اشاره کردکه سه شیرها بازیکنان خوبی برای قدرتمنایی درعرصه بین المللی دارند.

بکهام گفت: همیشه فشار زیاد و انتظارات فراوانی بردوش انگلیس است ولی من فکر می کنم که ما با خونسردی و آمادگی تمام برای بازی کردن به این رقابت ها می رویم. با مهارتهایی که در انگلیس وجود دارد، ما همیشه شانس خوبی برای قهرمانی داریم. ما بازیکنان خوبی داریم و روحیه تیم هم خوب است؛ به همین سادگی.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 680
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,757
  • بازدید ماه : 4,256
  • بازدید سال : 22,286
  • بازدید کلی : 487,796
  • هک شد