loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

ديويد بکهام معتقد است چمبرلين در آينده ستاره انگلستان خواهد شد.بکهام که اکنون سي و هفت ساله است اطمينان دارد اگر بازيکنان روي هاجسون مي خواهند در رقابت هاي يورو 2012 موفق شوند، بازيکن هجده ساله آرسنال مي تواند نقشي حياتي در يورو 2012 داشته باشد.او گفت:"ما يک دروازه بان عالي و چهار مدافع با استعداد داريم."

"سپس زماني که شما به بازيکناني مانند چمبرلين، والکات، ميلنر، جرارد، پارکر و ولبک مي رسيد، آنها گروهي خطرناک از بازيکنان در خط حمله هستند و بسيار خطرناک تر از بسياري از تيم ها که من تا حالا در رقابت ها ديده ام."ستاره سابق رئال مادريد و منچستر يونايتد معتقد است حتي اگر انگستان در يک چهارم نهايي با اسپانيا روبرو شود دليلي وجود ندارد که انگستان نتواند فاتح جام باشد.


او اضافه کرد:"اگر ما اعتماد به نفس خود را ازدست ندهيم نتيجه خوبي مي گيريم. دليلي نمي بينم که نتوانيم تمام راه را تا پايان طي کنيم.
"خوشبختانه ما مي توانيم با همين شيوه که تا کنون بازي کرده ايم ادامه بدهيم.
هيجان انگيز است که به تماشاي تيم انگلستان بنشينيد که اين طور بازي مي کنند و تعداد زيادي از بازيکنان خوب در آن هستند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kaka در تاریخ 1348/10/11 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

rasti nagotam mikhastim site setaregan footbal bezanim
پاسخ : من به اندازه کافی وقتم پر هست و چند تا کارجدید دارم..اگه اونا جور نشد یه سر میزنم...شاید من یه پیشنهاد خوب تر بهت دادم.

این نظر توسط kaka در تاریخ 1348/10/11 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

salam ahle chat hasti??????
id to bede
man morteza29kaka@yahoo.com
پاسخ : من اصلا وقتش رو این روزا ندارم خداحافظ.تنها شما نبودی..دوستان زیادی خواستن چت کنند.

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1348/10/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من بنرتو میذارم زیر تبلیغ رزبلاگ تو کجا میذاری؟شکلک
پاسخ : داداش نظراتتون رو چک کنید.

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1348/10/11 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

سلام منچستری
من موافقم باهات تبادل بنر و تبادل لینک کنم
خبرم کن
منتظرم
پاسخ : داداش نظراتتون رو چک کنید.


کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,315
  • بازدید ماه : 3,814
  • بازدید سال : 21,844
  • بازدید کلی : 487,354
  • هک شد