loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

ستاره سابق منچستريونايتد از ابراز تمايل سران باشگاه فرانسوي بسيار خوشحال است.

بکهام ، ستاره انگليسي باشگاه لس آنجلس گالکسي در صحبت هايي اعلام کرده که از انتقال به پاري سن ژرمن خوشحال مي شود.

لئوناردو، مديرفني جوان برزيلي که سابقه همکاري با بکهام در باشگاه ميلان را دارد، تمايل زيادي دارد تا اين ستاره 36 را به پاري سن ژرمن بياورد و البته به نظر مي رسد که اين ستاره انگليسي هم از اين پيشنهاد استقبال کرده است.

البته بکهام در صحبت هايي که خطاب به آر.ام.سي گفت به اين نکته اشاره کرد که هنوز درمورد آينده اش تصميم گيري نکرده است:« من از اين که تيمهايي مثل پاري سن ژرمن براي جذب من ابراز تمايل کرده اند، به شدت خوشحالم ولي هنوز درمورد آينده ام تصميم گيري نکرده ام.»

بکهام ادامه داد:« من هنوز بازيکن گلکسي هستم. هميشه شنيدن اين که تيمي به جذب من تمايل دارد، خيلي خوب است. نمي دانم که درآينده چه افتاقي خواهد افتاد.»

پيش از اين تيم ليوکه، رئيس آ.ا.گ که مالک اين باشگاه آمريکايي است اعلام کرده بود که مطمئن است که بکهام براي مدتها در گلکسي خواهد ماند.

قرارداد کنوني بکهام با لس آنجلس گلکسي در نوامبر سال 2011 به اتمام مي رسد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 886
  • بازدید ماه : 719
  • بازدید سال : 18,749
  • بازدید کلی : 484,259
  • هک شد