loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن

او که در حال حاضر با تيم گالکسي در استراليا به سر مي برسد، اعلام کرد از نشستن روي نيمکت انگليس در جام جهاني لذت نبرده است .

ديويد بکهام، ستاره باتجربه فوتبال انگليس، اعلام کرد هنوز اشتياق زيادي براي بازي کردن دارد و تصميم ندارد بعد از بازنشستگي وارد دنياي مربيگري شود.

قرارداد بکهام با باشگاه ال اي گالکسي به زودي به پايان مي رسد و چندين باشگاه مختلف از جمله پاري سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

او که در حال حاضر با تيم گالکسي در استراليا به سر مي برسد، اعلام کرد از نشستن روي نيمکت انگليس در جام جهاني لذت نبرده است.

" اصلا آن تجربه را دوست نداشتم. نمي دانم مربيان چطور اين کار را انجام مي دهند. من کار کردن با بچه ها و مربيگري آن ها را دوست دارم اما مربيگري کردن از آن کارهايي است که هيچ وقت دوست نداشتم.

تجربه جام جهاني با انگليس لذت بخش بود اما بودن در کنار زمين دشوار بود."
او همچنين در مورد پيشنهادهايي که تاکنون دريافت کرده، صحبت کرد و تاکيد کرد عجله اي براي تصميم گيري ندارد.

" اکنون زماني است که بايد تصميم بزرگي بگيرم. گفته بودم که مي خواهم تا پايان فصل صبر کنم و اکنون پايان فصل است. به اندکي زمان نياز دارم تا در اين مورد تصميم گيري کنم.

از پاري سن ژرمن پيشنهاد دارم که پيشنهاد خيلي خوبي است؛ به ويژه در 36 سالگي که بعضي ها مي گويند پايان دوران حرفه اي است. چند پيشنهاد ديگر هم هست اما من در حال حاضر بازيکن ال اي گالکسي هستم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,313
  • بازدید ماه : 3,812
  • بازدید سال : 21,842
  • بازدید کلی : 487,352
  • هک شد