loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


لس‌آنجلس گالکسي اخيرا با برد دو بر يک مقابل نيويورک ردبولز به فينال کنفرانس غرب ليگ آمريکا رفت. ديويد بکهام در اين بازي با وجود اسپاسم کمر به ميدان رفت و پاس گلي حياتي داد.

بکهام که در آخرين سال قراردادش با گالکسي است مورد توجه پاري سن ژرمن قرار دارد.

او مي‌گويد: «اکنون که بازيکن گالکسي هستم و همين را مي ‌توانم بگويم. من از بازي در اين ‌جا لذت مي ‌برم.

من مي ‌خواهم با اين باشگاه قهرماني به دست بياورم. به نظرم رفتار آن ها با بازيکنان در اين ليگ بهترين است. پس من به اين باشگاه مديونم.

مردم ده سال است درباره آينده من حرف مي‌زنند. هنگامي که در اولين سال حضور در مادريد بودم طبق حرف‌هاي مردم پنج، شش بار به چلسي رفتم! اين اتفاق چيزي است که در طول دوران بازي من افتاده است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 596
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,673
  • بازدید ماه : 4,172
  • بازدید سال : 22,202
  • بازدید کلی : 487,712
  • هک شد