loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


ديويد بکهام، کاپيتان سابق تيم ملي انگليس، تاکيد کرد مذاکره اي با باشگاه پاريس ژرمن نداشته و اعلام کرد تنها بعد از پايان قراردادش با ال اي گلکسي در مورد آينده اش تصميم گيري خواهد کرد.

باشگاه پاري سن ژرمن يکي از باشگاه هايي است که به دنبال به خدمت گرفتن اين ستاره باتجربه است و با توجه به اظهارات اخير هري ردنپ، سرمربي تاتنهام، احتمال پيوستن بکهام به تيم فرانسوي افزايش پيدا کرد. ردنپ اعلام کره بود در صورت پيوستن بکهام به تاتنهام، حضور او در ترکيب اصلي تضمين شده نيست.

قرارداد بکهام با ال اي گلکسي به پايان رسيده و به نظر مي رسد او قصد دارد بار ديگر به فوتبال اروپا برگردد.

او در گفتگو با اسکاي اسپورت نيوز گفت:" من هيچ صحبتي با لئوناردو نداشتم. او يک پيام تبريک براي من فرستاد اما ما در مورد انتقال به پاري سن ژرمن با او مذاکره نکردم.

در مورد انتقال به انگليس هم گفتم که تنها در صورتي به جزيره برمي گردم که براي منچستريونايتد بازي کنم. اين باشگاهي است که من از نوجواني در آن بازي کردم و هميشه دوست دارم براي آن ها بازي کنم. هميشه مي خواستم فوتبالم را از آن جا شروع ودر آن جا به پايان برسانم.

البته من از منچستريونايتد به رئال مادريد رفتم اما هنوز طرفدار اين باشگاه هستم به همين دليل بازي کردن براي يک باشگاه انگليسي ديگر براي من بسيار عجيب است. فکر نمي کنم اين اتفاق رخ دهد اما کسي نمي داند در آينده چه اتفاقي رخ مي دهد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 919
  • بازدید ماه : 3,418
  • بازدید سال : 21,448
  • بازدید کلی : 486,958
  • هک شد