loading...
انجمن هواداران دیوید بکهام
هک شد

آخرین ارسال های انجمن


 

ستاره انگليسي در گفت و گويي اختصاصي با روزنامه مارکا اعلام کرده که رئال تيم وحشتناکي شده است .

اين دو تيم که درديداري دوستانه مقابل هم قرارگرفتند تا اولين ديدار کهکشاني ها در نيم فصل مقابل بکهام و هم تيمي هايش باشد.

ستاره انگليسي گلکسي که درتابستان گذشته شانس حضور در ديدار دوستانه دو تيم و رويارويي با تيم فلورنتينو پرس را از دست داده بود، توانست اين بارمقابل هم تيمي ها و دوستان سابقش قرارگرفت.


بکهام با اشاره به خريدهاي مادريدي ها در بازار نقل و انتقالات به بررسي شرايط کنوني کهکشاني ها پرداخته و گفته:« رئال تيم قدرتمندي را شکل داده و بازيکنان مهمي را در اختيار دارد. آنها وحشت آورند. شک ندارم که آن ها مي توانند در تمامي رقابتها به قهرماني برسند. مورينيو يک نابغه است و اين را در تمام تيمهايي که در آنها فعاليت کرده نشان داده است.»


ستاره انگليسي باشگاه گلکسي درباره ي مصدوميت و احساس خود گفت :« من از روزهاي مصدوميت رها شده ام و تنها نياز به اين دارم که يک هفته ديگر تمرين کنم تا به آمادگي کامل برسم. اين بازي براي من مثل ساير بازيهاي ديگر نيست و بازي بسيار ويژه اي خواهد بود.

علاقه زيادي دارم تا دوباره کاسياس و ساير بازيکنان تراز اول رئال مثل کريستيانو رونالدو را ببينم. اميدوارم که بتوانم مقابل آن ها بازي کنم.در هر جلسه تمريني درد کمتري را احساس مي کنم. سال گذشته نتوانسته بودم مقابل رئال بازي کم والان نمي خواهم اين فرصت رااز دست بدهم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هکید

درباره ما
سایت رسمی هواداران دیوید بکهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از طرح جدید قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,484
  • بازدید ماه : 3,983
  • بازدید سال : 22,013
  • بازدید کلی : 487,523
  • هک شد